Nápad Pavola Lukáče, key account manažera společnosti Seznam.cz, vnesl do světa reklamy nový převrácený pohled, a to pomáhat místo prodávat. K realizaci projektu, založeného na proměně kliků za peníze, by však nemohlo dojít bez patrona, jímž se stala ING Bank, která akci finančně zaštítila.
První neprodejní reklamní kampaň byla spuštěna 11. 1. v 11 hodin a 11 minut a hned během první půlhodiny začalo s klikáním 124 uživatelů. Banner s červeným medvědem byl na zpravodajském portálu vyvěšen devět dní s cílem získat minimálně 150 000 Kč. Výsledná částka však nakonec byla vyšší.
Vybrané peněžní prostředky pomohou dětem z dětských domovů nejenom se vzdělávat, ale i rozvíjet jejich zájmy a koníčky. „Jsme rádi, že jsme mohli být součástí tohoto unikátního projektu, a věříme, že o akci tohoto formátu neslyšíme naposledy a že bude inspirací k dalším podobným počinům,“ říká Jindra Machačová, předsedkyně ING Bank Fondu Nadace Terezy Maxové.
Samotný projekt rozpoutal debaty nejen na Facebooku, kde se navíc každý účastník mohl pochlubit svým hrdinským činem. Janek a Martin ze Stream.cz mezi sebou uspořádali souboj, kdo rychleji nakliká 50 Kč pro Teribeara, jinde se zapojily celé rodiny i s dětmi. Někteří uživatelé se chlubili i výkonem pod 5 minut.
ING Bank zapojením do tohoto projektu letos započala už 11 rok spolupráce s Nadací Terezy Maxové dětem. Za tu dobu se povedlo podpořit již téměř tisícovku konkrétních projektů, které pomohly znevýhodněným dětem. Partnerství v rámci akce „Medvídek Teribear hledá své hrdiny“ bylo přirozeným pokračováním této spolupráce.
REKLAMA