CZK/€ 25.155 -0,32%

CZK/$ 23.470 -0,62%

CZK/£ 29.361 -0,01%

CZK/CHF 25.687 -0,48%

14. 05. 2018

0 komentářů

Subjekty:

Internetové bankovnictví mBank upravuje vzhled

 

Přední internetová banka mBank odstartovala modernizaci svého internetového bankovnictví, která odpovídá současným trendům uživatelských zkušeností. Vylepšený design a funkce bude zavádět postupně v průběhu roku 2018.

Loading



 

První dojem tvoří polovinu úspěchu. Tímto heslem se řídili i experti na digitální služby v mBank. „Změny v internet bankingu jsou začátkem evoluce, ne revoluce. Od konce května postupně představíme sérii vylepšení, které jsme na základě zpětné vazby od klientů vyhodnotili jako nejvíce žádané. Nadále aktivně nasloucháme klientům a snažíme se přizpůsobovat naše produkty jejich potřebám,“ vysvětlil Lukáš Kiac, produktový manažer pro internet banking a mobilní aplikace. Co se designu týče, banka stavěla na jednoduchosti a čistém minimalismu. Nově budou stránky vynikat bílým pozadím a s odstínem šedé.

Banka si také dává záležet na tom, aby služba byla jednoduchá, lehko ovladatelná a zároveň flexibilní. Mezi novinkami bude také nový vzhled funkce Supermarket, který bude korespondovat se zbytkem vylepšeného a moderního internet bankingu. Kromě toho se mění i font písma, tlačítka či hlavní strana, která bude daleko přehlednější.

Proč měníme službu, která je považovaná za jednu z nejmodernějších nejen v Evropě, ale i ve světě? Odpověď je jednoduchá. „Před čtyřmi lety jsme spustili tehdejší verzi, což je ve světě technologií opravdu dlouhá doba. Přišel čas pro inovace, které naše služby ještě víc zlepšují v souladu se změnami bankovnictví v digitální éře,“ doplnil Lukáš Kiac, produktový manažer pro internet banking a mobilní aplikace.

Loading

Vstoupit do diskuze 0 komentářů

Zdroj a více informací: CII750.cz

 


Související články

V digitalizaci jsou nejlepší španělské a kanadské banky. Česko je ze 41 zemí na 13. místě

Venku je největší globální studie o digitálním bankovnictví – Digital Banking Maturity 2022. Jak si v této sféře stojí retailové banky z 41 zemí z celého světa, včetně Česka? Zmiňovaná studie společnosti Deloitte přináší srovnání digitálních funkcionalit, šíři pokrytí zákaznických potřeb a UX aspektů ve třech klíčových kanálech.

Text: Filip Kučera

25. 11. 2022


Diskuze k článku

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna, vyžadované informace jsou označeny hvězdičkou.

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *