CZK/€ 25.165 +0,04%

CZK/$ 23.481 +0,05%

CZK/£ 29.375 +0,05%

CZK/CHF 25.729 +0,16%

01. 04. 2015

0 komentářů

„Honil jsem na motorce na poli klokana a zlomil jsem si při tom žebro“

 


 

NN Životní pojišťovna (dříve ING Životní pojišťovna) vyplatila v roce 2014 celkem 15,5 tisíce klientům pojistné plnění v celkové výši 473 milionů Kč.  Přestože pojistná událost je zpravidla nepříjemnou a smutnou záležitostí, najdou se i úsměvné situace. Třeba ta z titulku se skutečně stala.

Příběhy, kterým se dá těžko uvěřit

„Pán, který honil na motorce klokana, byl pojištěn, a pojistná částka mu samozřejmě byla vyplacena po skončení léčby. Přestože samotný příběh, který se váže k zranění, je neuvěřitelný, nic to nemění na skutečnosti, že utrpěl zlomeninu, a měl tedy nárok na kompenzaci,“ doplňuje Pavlína Mráčková, která má v NN Životní pojišťovně (dříve ING Životní pojišťovně) na starosti výpovědi smluv a řešení pojistných událostí. Každý si asi představí, jak bolestivá je zlomenina žebra, málokdo se ale ubrání úsměvu nad kuriózními okolnostmi. A to je jen začátek seznamu neuvěřitelných příběhů, které si pojišťovny vyslechnou od svých klientů. „Velmi často se musíme dotázat na podrobnosti případu, jinak nejsme schopni posoudit relevanci situace. Jindy nám stačí lékařská zpráva,“ dodává Pavlína Mráčková.

Normální okolnosti

Některé příběhy jsou jako vystřižené z bláznivých komedií. Klient například informoval pojišťovnu o nehodě, která se mu stala na vyznačené sjezdovce. Za normálních okolností by nad zprávou nikdo nepozastavil, jenže pokoření sjezdovky na kajaku během silvestrovské noci nelze nazvat normálními okolnostmi. „Klientovi jsme během telefonátu museli vysvětlit, že při takových situacích budeme muset zkoumat, zda bezprostředně před událostí náhodou nepožil alkohol. Pokud by se prokázal alkohol v krvi, pojistné plnění by bylo buď kráceno, nebo by šlo o pojistnou výluku a nebylo by mu vůbec vyplaceno. Klient se už bohužel neozval,“ konstatuje Pavlína Mráčková.

REKLAMA

Tyto události mohla NN zaznamenat jen díky tomu, že jejich autoři byli pojištěni. Kolik kuriózních nehod se však stane každý den, aniž postiženým pomůže pojistné plnění, se vyčíslit nedá. Jisté však je, že lidé bez životního pojištění si musí výpadek příjmu či náklady na léčení hradit sami namísto toho, aby jim s tím pomohla pojišťovna.

Loading

Vstoupit do diskuze 0 komentářů

Zdroj a více informací: CII750.cz

 


Související články

Nová NN startuje produktovou řadou NN Orange

Necelý rok od spojení pojišťoven NN a Aegon přichází na trh společná produktová nabídka NN Orange. Spuštění proběhlo on-line 16. 7. 2020, kdy uplynulo 51 let od startu úspěšné mise Apollo 11, která změnila vztah lidstva k využívání technologií. Stejně tak NN mění dosavadní standardy v pojišťovnictví a přechází […]

Text: PR článek

27. 07. 2020


Diskuze k článku

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna, vyžadované informace jsou označeny hvězdičkou.

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *