27. 10. 2020
Subjekty:
Direct je druhá klientsky nejpřívětivější pojišťovna roku 2020
Direct pojišťovna uspěla v Ceně Hospodářských novin, je druhou klientsky nejpřívětivější neživotní pojišťovnou roku 2020. Obhájila tak druhé místo z minulého roku. Kromě toho má navíc i třetí místo v žebříčku nejlepších neživotních pojišťoven.
![]()
Direct pojišťovna je posedlá klienty, to znamená, že klient je vždy na prvním místě. Že to není jen prázdná fráze dokazuje nejen rostoucí počet lidí, kteří dali pojišťovně důvěru, ale i druhé místo v Ceně Hospodářských novin v kategorii Nejpřívětivější neživotní pojišťovna, kterou získala 27. října. „Dodávání výjimečných klientských zážitků je jedním z důvodů, proč Direct vzniknul a proč ho dále rozvíjíme. Máme radost, že se naše práce setkává s pozitivním ohlasem klientů i odborníků na trhu. Důvěřuje nám víc než 350 000 klientů, a to je pro nás obrovský závazek do budoucna,“ říká předseda představenstva pojišťovny Pavel Řehák.
Obhájené druhé místo
Ve stejné kategorii se Direct pojišťovna umístila i loni, kdy ji odborníci zařadili také na druhé místo. „Je vidět, že náš přístup je cesta správným směrem. U všeho, co děláme, se zaměřujeme na klienty a stále vymýšlíme, jak jim pojištění více přiblížit, aby to pro ně nebylo jen nutné zlo,“ podotýká mluvčí Directu Nela Maťašeje.
Kromě toho Direct uspěl i v další kategorii – Nejlepší neživotní pojišťovna, kde získal třetí místo.
REKLAMA
Analýza dat i testování
Odborníci v kategorii Nejpřívětivější pojišťovna hodnotí firmy z pohledu klienta. Zaměřují se na výši pojistného, poskytované produkty a služby, dostupnost a komunikaci s klientem. Roli hraje i počet poboček, kterých Direct nemá tolik, protože je u něj možné vše vyřešit online nebo po telefonu.
Kromě analýzy dat výzkumníci provádí i testy, například v podobě zkušebního zákazníka, který danou banku či pojišťovnu osloví. Do hodnocení se pak promítá třeba to, jak rychle daná instituce vyřídila telefonický hovor či jak byla při komunikaci vstřícná a profesionální.
![]()


