CZK/€ 24.710 -0,02%

CZK/$ 22.791 +0,20%

CZK/£ 28.835 +0,15%

CZK/CHF 25.074 -0,39%

26. 02. 2013

0 komentářů

Subjekty:

Brněnské servisní centrum Citibank vyřídilo během pěti let tři miliony telefonních hovorů

 


 

Portfolio poskytovaných služeb se v rámci centra průběžně rozšiřuje a neustále tak vznikají nové pracovní příležitosti, zejména pro mladé lidi a absolventy z brněnského regionu. Od roku 2008 se počet pracovníků centra ztrojnásobil a v současné době je v něm zaměstnáno 150 lidí. Z původních 50 zaměstnanců, kteří do servisního centra nastoupili v roce 2008, jich celá polovina pracuje v centru do současnosti.

„Nízká fluktuace zaměstnanců servisního centra, která je pro tento typ povolání nezvyklá, potvrzuje nejen kvalitu pracovního prostředí, ale také profesionální přístup banky ke svým zaměstnancům,“ říká Petr Kadlec, provozní ředitel Citibank.

Zajímavostí je, že více než třetina všech přijatých zaměstnanců přišla do servisního centra Citibank na základě doporučení některého ze stávajících pracovníků. Jelikož si Citibank zakládá na poskytování vysoce profesionálních služeb svým klientům, investuje výrazně také do vzdělávání svých zaměstnanců. Zaměstnanci brněnského centra tak během posledních pěti let absolvovali celkem 4 600 hodin školení a vzdělávacích kurzů.

„Kvalitu a profesionalitu služeb centra potvrzuje pozitivní zpětná vazba od našich klientů, kteří mimo jiné oceňují korektní a věcné jednání telefonních bankéřů Citibank, jejich ochotu a vstřícnost,“ doplňuje Petr Kadlec, provozní ředitel Citibank.

Zaměstnanci brněnského servisního centra se také pravidelně zapojují do dobrovolnických aktivit v rámci Sdružení pro integraci zdravých a postižených dětí a mládeže „Chceme žít s vámi“, které také provozuje Integrované centrum Slunečnice. To v prostorách servisního centra pořádá dvakrát ročně dobročinné prodejní výstavy a zprostředkovává prodej výrobků chráněných dílen. Od začátku spolupráce v roce 2010 darovala Citibank a zaměstnanci servisního centra sdružení částku převyšující 250 tisíc korun.

REKLAMA

O CitiPhone
Prostřednictvím servisu na zákaznické lince CitiPhone mohou klienti Citibank realizovat vybrané úkony spojené se správou svých běžných či kartových účtů. S pomocí telefonního bankéře tak mohou například zadávat platby, blokovat platební karty a měnit na nich limit nebo změnit PIN kód ke své platební kartě.

Loading

Vstoupit do diskuze 0 komentářů

Zdroj a více informací: CII750.cz

 


Související články


Diskuze k článku

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna, vyžadované informace jsou označeny hvězdičkou.

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *