CZK/€ 25.200 +0,18%

CZK/$ 23.143 +0,22%

CZK/£ 29.467 +0,04%

CZK/CHF 26.168 -0,02%

Edbusy aneb Konec velkolepého podvodu?

 


 

Kontroversí společnosti Edbusy jsme se na serveru Investujeme.cz zabývali několikrát. Jejím základním problémem byl až příliš výhodný produkt – půjčka 800 tis. Kč, kterou ale dlužník nemusí splácet. A jak to tak u obdobných „výhodných“ nabídek bývá, vždy se najde nějaký ten háček.

Shrňme jen základní informace: Na půjčku klient musel počkat 3 až 10 měsíců. Nejprve ale musel zaplatit jakousi „vratnou zálohu“ ve výši 28 560 Kč, ovšem na smlouvu, z níž vyplývá, že ji nemusí vracet. Produkt byl úspěšný mimo jiné díky provizím, které byly vskutku královské. Celé to měl financovat jakýsi mecenáš, jehož cílem bylo oddlužit co nejvíce lidí.

Celý projekt by byl teoreticky udržitelný, ale… muselo by být reálné dosahovat garantovaného výnosu 12,5 % a nesměly by se vyplácet (tedy přesněji slibovat) statisícové provize. I s nimi by bylo možné projekt hypoteticky ufinancovat, ale s garantovaným výnosem přes 14,5 %. A pak je tu stále otázka tajemného mecenáše.

Společnost byla zapsána v obchodním rejstříku 19. února 2008. Své produkty nabízela ale již dříve. S tříměsíční čekací lhůtou jí proto možná přišel vhod policejní zátah v březnu loňského roku. Policie tehdy zabavila počítače, ale neprokázala, že se jedná o podvod.

V každém případě majitelé společnosti, jejíž podnikání bylo pod vlivem objektivních potíží ze strany policie (navíc nepodložených žalobou), situaci využili, že paušálně stanovili čekací lhůtu na 10 měsíců. Lidé, kteří se na peníze těšili, místo půjčky, kterou nemusí splácet, získali přesvědčivé důvody, proč ji nedostanou.

REKLAMA

Nyní došlo k další policejní akci. Opět v době, kdy měli být klienti vyplaceni. Majitelé jsou ale nezvěstní. Proč? Bojí se policejního teroru? Nebo mají černé svědomí… a bojí se spravedlivého trestu?

Loading

Vstoupit do diskuze 38 komentářů

Zdroj a více informací: CII750.cz


Související články

Wirecard

Zpráva vyšetřovací komise ve věci Wirecard odhaluje selhání všech kontrolních mechanismů

Foto: Shutterstock Politickou odpovědnost za včasné neodhalení podvodu v případu Wirecard by měl nést německý ministr financí, myslí si opozice. Jeho resort má totiž dohlížet na tamní úřad pro finanční dohled – BaFin. Spolkový soud přitom zamítnul stížnost hlavního auditora firmy Wirecard Andrease Loetschera a bylo tak možné […]

Text: Veronika Hejná

30. 06. 2021

Tunel z peněz - peníze - USD

IPC: Dokonalá investice, nebo podvod?

„Dejte nám alespoň 500 000 Kč, my pro vás vytvoříme svěřenský fond, prostředky za vás investujeme a každý rok je tak zhodnotíme o 9,2 %.“ Zní to jako lákavá nabídka. Pokud se ale na společnost a její fungování podíváte blíže, vaše přesvědčení o dokonalé investici se může rychle […]

Text: Martin Dočekal

01. 07. 2019


Diskuze k článku

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna, vyžadované informace jsou označeny hvězdičkou.

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

 
 
 

 
  • Jan

    26 ledna, 2009

    Je to jak házet hrách na zeď nebo perly sviním.Kdo nechce věřit,nevěří a pak skupinka aktivistů,kteří aktivně a agresivně vystupují ve všech možných diskuzích.Není vůle hned v zárodku to ukončit.Ponzi zemřel v chudobě,tito podvodníci u nás jsou v pohodě a neskonale drzí.

    Odpovědět

  • Sam

    29 ledna, 2009

    vážený pane, je mi Vás líto…

    Odpovědět

  • Jan

    29 ledna, 2009

    Potrefená husa?

    Odpovědět

  • příznivce

    2 března, 2009

    Všichni co chtějí utopit,zničit,dobrou věc,pomoc pro lidi na dně,by měli taky klesnou na dno.Prožít si to peklo bezmoci a stresů,jestli budou mít na základní životní potřeby pro děti a rodinu!

    Odpovědět

  • Radek

    2 března, 2009

    Problém je, že lidé na dně jsou velmi dobrým terčem podvodníků. A to ukazuje také Edbusy…

    Odpovědět

  • Věra

    6 března, 2009

    Pozastavila jsem se nad vašimi dvěma větami. Taky jste Schopnou půjčku přirovnal ke slepici? Vysvětlím.Kuře si kupujete aby z něj byla slepice a vy měli vajíčka, aby vyseděla kuřátka a taky aby jste z ní měli maso,polívku, moučníky…Ta půjčka pracuje taky na takovým principu jenže nemá tak veliké zisky jako když slepice snáší vajíčka a vy si je prodáváte. Taky musíte čekat až vám z kuřete vyroste slepice a to je u té půjčky 10 měsíců, vajíčka jsou jako ty renty- zajištují splácení půjčky. Když vám slepice snáší každý den vajíčka a snáší je pak několik let tak jak velký je zisk z jedné slepice? Ohromný a možná má i víc než 1000%. Jaká byla pořizovací cena kuřete než z něj byla slepice? Minimální. A jaký je zisk? Ohromný. Tak kde je chyba? V myšlení lidí aby ublížili EDBUSY a.s.Proč? Někdo na vyších místech si přeje něco jiného než to,aby EDBUSY a.s. fungovaly? Věřím,že každý dostane to,co druhýmu přeje.

    Odpovědět

  • Radek

    6 března, 2009

    Tak trochu úplně zapomínáte na pár drobností: Slepice musíte někde chovat (náklady), musíte je krmit (náklady)… a rázem ze zisku může být ztráta. A opravdu si myslíte, že z nějakých 20 tisíc můžete udělat za 10 měsíců 800 tisíc? 🙂

    Odpovědět

  • Piatok

    27 března, 2009

    Veru zapomíname ,že GE Money má náklady na prevádzku svojoch hradov ,svojich kráľov ,svojich služebných -lili ich oslovuje -NAHÁNEČI.
    Preto urobí aj nemožné.
    Ukradnúť ťažko zarobené peniaze poctivým ľuďom.
    Veď on sa nejaký paragraf nájde ŽE JÓ ?????????

    Odpovědět

  • majka

    22 června, 2009

    už si nahaněči z Edbusy založili novou firmu na Josefské 9 v Brně.A vesele vybírají dál a taky už mají svoje výdělky zpět.Viz, Věra Tejmlová,to necháme jen tak….

    Odpovědět

  • BLABLA

    26 ledna, 2009

    Píše a neví o čem! Pane Zámečníku, jako fundovaný reportér si nejdříve OVĚŘTE fakta. Nestytíte se opisovat jako žáček školáček výplody nějakých absolutně neinformovaných autorů. Škoda Kč za ty veškeré prolhané noviny, které nás informují tímto způsobem!
    HAMBA NOVINÁŘŮM, KDE JE JEJICH NEZAUJATOST!

    Odpovědět

  • darak

    26 ledna, 2009

    Je mě záhadou, jak tento autor – pan Zámečník, který zřejmě propadl ve škole z matematiky se může uživit jako ekonomický reportér.Myslel jsem si že v Čechách a na Moravě je nejhorší bulvár BLESK,AHA,ŠÍP,ale zjišťuji, že deník iDNES a portál investujeme.cz je ještě horší brutalita.

    Odpovědět

  • OTTO

    27 ledna, 2009

    Každý někdy udělá chybu.
    Každý den slyšíme krize sem, krize tam a možná dolehla i na investujeme.cz v podobě nižší návštěvnosti.
    Tenhle článek může být nejčtenějším článkem měsíce a podle návštěvnosti si pak investujeme.cz může říct za reklamy a PR články o peníze, o kterých by si při nízké návštěvnosti mohli nechat zdát.
    Je jasné, že práce na tvorbě investujeme.cz zabere nějaký čas a je přirozené za ni být zaplacen.

    Jsou asi lepší způsoby jak docílit větší návštěvnosti, ale třeba panu Zámečníkovi křivdíme a článek je jen tzv. ušitý horkou jehlou, tedy opsaný bez ověřování a nových informací.
    Myslím, že pan Zámečník oprávněně očekával, že toto udělali ti co článek napsali a prodali autorská práva investujeme.cz jenže novináři se někdy honí více za senzacemi než za pravdou.
    Senzace zvyšují prodej a za pravdu si toho moc nekoupíš, teda pokud není šokující a senzační.

    Každopádně díky tomu bude asi pravděpodobně nadlouho jedním z nejvíce diskutovaných článků.

    Odpovědět

  • JePe

    26 ledna, 2009

    Omlouvám se, pane Zámečníku, ale tento článek mi připomíná nastavovanou kaši. Vaše minulé příspěvky k tématu obsahovaly hodně informací a také nějaké hodnocení známých faktů. Tento poslední nepřináší nic. A přitom je o čem přemýšlet a je co prověřovat.
    To, že pánové Žouželka a Přibyl jsou hledáni Policií ČR, že se vyhýbají výslechu(?), stíhání(?), je už všeobecně známo. To, že je to další hřebík do rakve Edbusy, je jasné i malému děcku. Nikdo zatím (ani p. Smetana ani vy) nezjišťoval bližší informace o tzv. arbitráži. Oba vykukové totiž naznačují, že jejich umístění na stránky hledaných osob je spojeno s tím, že \“…podali arbitráž…\“ (směšný výraz, není-liž pravda? – u edbusy je ovšem terminologická zmatenost pravidlem a je podkladem pro pozdější opravy a upřesnění jejich prohlášení).
    Zkuste třeba zapátrat na Ministerstvu spravedlnosti, nebo jinde, u kterého arbitrážního soudu vlastně vede Edbusy arbitráž proti ČR o 1,7 mld. Kč.
    Nebo podala společnost žalobu u obecného soudu? U kterého?
    Jak vyčíslila svoje ztráty?
    A podobných otázek najdete určitě více.
    S přáním, ať se Vám podaří vrátit kvalitu do Vašich článků, Váš JePe

    Odpovědět

  • Josef Fiala

    27 ledna, 2009

    Co to je spravedlivý trest prosím vás v této zemi,která je prolezlá křiváctvím, podvodama v soudním systému a jiných orgánech? Kdo si myslí, že tady v Česku je nějaká spravedlnost, tak je naivní hlupák. Jediný spravedlivý trest čeká nás všechny a to je trest Boží, stejně tak jak byl člověk vyhlazen potopou, tak přijde druhý boží soud, tentokrát už ten poslední. To je jediná spravedlivá spravedlnost, se kterou můžeme počítat.

    Odpovědět

  • Anonym

    1 února, 2009

    Co tě opravňuje nevěřící pse k tvému tvrzení! Běž si prosím své tmářské bludy hlásat někam jinam.

    Odpovědět

  • Josef Jaroslav

    29 ledna, 2009

    jim to trvá tak dlouho zarazit společnosti Edbusy aktivity a proč je vlastně po prvním zásahu nezastavili, ale činnost firmy opět povolili? Evidentně si autor článku a několik dalších mnou ruce s domněnkou, jak inteligentní článek napsali a jak tomuhle „podvodu“ bude udělán záraz.Možná než se bude někdo zlomyslně usmívat a posmívat, bylo by vhodné zde vlastně říct, co je tím skutečným podvodem, o kterém zde tak v pozadí kontextu píšete, o kterém mají poldi tak jasno. Uvědomte si, že celá policie, politika, justice atd, jsou součástí systému, který je cíleně směrován určitým směrem a jestliže se někdo začne z tohoto směru vynikat, pak mu „usekneme křídla“, protože tohle není povoleno. Hlupák věří tomu, že žijeme ve svobodné zemi a že tady je orgán, který má pomáhat a chránit. Navenek pěkné, ale v podstatě lež. Zjistěte si více o Iluminátech a svobodných zednářích a hned vám bude jasno, kam celý tento systém je směrován. Nejde jim totiž o to, aby někdo byl svobodný, ale o to, aby všichni byli závislí na systému. Jestli někdo věří tomu, že je z opice, tak je hlupák, ale i tak si může být jist, že tou opicí, cvičenou a tudíž i závislou, se teprve stane.

    Odpovědět

  • Věrka

    29 ledna, 2009

    Naprosto s článkem pana Josefa Jaroslava souhlasím,
    díky Vám za tento článek.

    Odpovědět

  • Anonym

    29 ledna, 2009

    Vážení obhájci Edbusy,

    v editorialu nikde nepíši, že Edbusy je podvod – to by nejdřív musela česká (či jiná) justice jako podvod odsoudit. Pokud jste editorial četli, tak jste si museli všimnout, že pouze diskutuji možnost, že by se mohlo o podvod jednat – a to na základě zjištěných skutečností (nezávislého právního posudku, ekonomické analýzy reálnosti systému aj.).

    Protože mám dojem, že článek soudíte pouze podle titulku, připomenu vám poslední odstavec: „Nyní došlo k další policejní akci. Opět v době, kdy měli být klienti vyplaceni. Majitelé jsou ale nezvěstní. Proč? Bojí se policejního teroru? Nebo mají černé svědomí… a bojí se spravedlivého trestu?“

    Vidíte, připouštím a diskutuji nejen možnost podvodu, ale též policejního teroru.

    S přáním krásného dne,

    Petr Zámečník
    P.s.: Nemyslete si, že jsme si neopatřovali fakta. Jako redakce jsme byli několikrát v kontaktu (osobním, korespondenčním i telefonickém) se zástupci Edbusy. Chtěli jsme též dát prostor v rozhovoru zakladatelům Edbusy. Bohužel, nekomunikují nejen s policií. Tento prostor je ale neustále otevřen.

    Odpovědět

  • daichec

    3 února, 2009

    Pane Zámečníku, právníky a ekonomy máme i v Edbusy, zajímavé ,že se střetávají ekonomové a právníci v jednom právním systému – státu, v době ,kdy měli být vyplaceni klienti, ale nikde jste nenapsal, že již 10 měsíců náš stát zadržuje finance společnosti Edbusy, pošpinil jméno Edbusy a tím i z znemožnil podnikání jako zprostředkovatele fin. prostředků. Firma vyplácí dle možností, vzhledem ke vzniklé situaci již před 10 měsíci. Nevím o tom, že by majitelé byli nezvěstní, na mé případné dotazy vždy odpovídají,….jen nebyli přítomni v kanceláři,když je navštívili policajti, ale byli tam právníci jako zástupci,tak o co Vám jde?? Prostě a jasně jen vykonstruované obvinění, Vy jen napomáháte k šíření poplašné zprávy. Podněcujete klienty k nespokojenosti.. A finance co zadržuje stát?? V případě, že se podaří naší státní moci zlikvidovat naší společnost, ani jeden klient neuvidí žádnou svou zálohu nazpět tak, jak je uvedeno v případě, že se společnosti nepodaří zprostředkovat finance pro klienta. Protože podobná částka (1,5 miliardy) byla již vymezena na sociální účely… je to hnus …

    Odpovědět

  • JJ

    4 února, 2009

    Vy zřejmě nevíte o tom, že Žouželka s Přibylem se od 17.12. vyhýbali policejnímu výslechu až do 29.1. kdy byli vzati do vazby a bylo jím sděleno obvinění z trestného činu podle paragrafu 250 tr, zákona PODVOD. Ostatní má na starosti Státní zastupitelství a soud.

    Odpovědět

  • V

    6 března, 2009

    Máte špatý informace…je to jinak…buďte trochu víc v obraze a nepodávejte špatný informace.

    Odpovědět

  • Vasek

    29 ledna, 2009

    Na policii se ve středu přihlásila dvojice podnikatelů, kteří jsou od prosince loňského roku celostátně hledaní. Jako jednatelé brněnské společnosti Edbusy nabízeli lidem úvěry, pro které neměli sjednané krytí.
    29. 1. 2009 13:28 – BRNO

    Policie jednatele firmy v prosinci obvinila z podvodu a neoprávněného podnikání. Ti však zmizeli a bylo po nich vyhlášeno celostátní pátrání. Muži se ve středu sami přihlásili policistům, kteří je zadrželi a umístili do policejní cely. V případě uznání viny jim hrozí až dvanáctileté vězení.

    Dvojice podnikatelů provozovala podnikatelský systém Edbusy, zaměřený na zprostředkování finančních produktů Schopná půjčka a Rentiér-PIL.

    „Uzavírali smlouvy s klienty až na miliónové půjčky. Neměli však investora na splnění závazků, čímž nebyl systém schopen zajistit slibované úvěry. Tento fakt ale klientům samozřejmě nesdělili. Vzniklá škoda dosáhla výše nejméně 228 miliónů korun,“ řekl mluvčí protikorupční policie Roman Skřepek.

    Zálohové platby přitom muži podle policie přijali od 4191 klientů. Z těchto peněz pak vyplatili 33 klientům více než 22 miliónů korun. Muži podnikali v oboru, na který neměli podle kriminalistů bankovní licenci a další povolení.

    Odpovědět

  • V

    6 března, 2009

    Pane Vasku jak můžou EDBUSY a.s. vyplácet peníze když jim je zablokovali? Proč by neuzavírali smouvy když jsou řádně podložený? Za to, že lidi nedostávali peníze muže policie,která jim účty zablokovala. Špatné a zkreslené informace dáváte občanům.

    Odpovědět

  • V

    29 ledna, 2009

    Už jste někdy slyšeli slova: „Jsem vinen, přišel jsem se vám přihlásit?“
    Já tedy ne. Proč se tedy přihlásili na policii sami? Udělali byste to, kdybyste měli na kontě pár set milionů korun?

    Upřímě se přiznám, že bych utekl i s penězi.

    Odpovědět

  • Ondrasz

    30 ledna, 2009

    Fascinuje mě, že se vždycky najde dost hlupáků, kteří naletí na sebevětší pitomost s vidinou jednoduchého a bezplatného výdělku. Je jasné, že pokud by někdo byl schopen garantovat výnos ve výši 12% ročně, tak takový Buffet by se jezdil učit investovat do Brna:))

    Odpovědět

  • bejvalej známej Žouželky...))))

    2 února, 2009

    Znáte někdo osobně delší dobu cca 6 a více let pana Žouželky??? Asi vás bude hodně málo, jinak by jste chodili kolem jeho firmy velkým obloukem. Já bych si od něj nevzal ani šálek vody na poušti, aby mě náhodou nepodrazil a nenabídnul něco jiného. Je to známá brněnská firma. Hlavně ve stavebnictví, když se pohyboval v tomto odvětví, tak dlužil a dluží kam se podívá. Hlavně podváděl. Vybrané zálohy, neodvedená práce, neproplacené faktury atd. A TENTO ČLOVĚK VYMYSLEL NĚCO ÚŽASNÉHO A NĚCO CO MÁ FUNGOVAT A SLOUŽIT LIDEM ????……….))))))))))))))))))

    Odpovědět

  • V

    6 března, 2009

    Nevím jak on,ale já bych Vám šálek vody nepodala.

    Odpovědět

  • Piatok

    27 března, 2009

    Pozrite si dátum príspevku“ bejvalej známej“
    Čo robí tento dátun -provokácia z nenávisti.Tento istý príspevok bol na „edbusy doktorka “ možno pred rokom.
    Pritom kto je bejvalej známej ????????

    Veď ten bejvalej môže byť vrahom ,zločincom a čo ja viem ešte čím !!!!!

    Odpovědět

  • Sam

    1 dubna, 2009

    Já si myslím, že tento bejvalej známej je ze skupiny „pomáhat a chránit“….nebo jím podobných přisluhovačů…

    Odpovědět

  • daichec

    3 února, 2009

    Vsadím se ,že ani jeden,kteří jste reagovali na podvod Edbusy NEJSTE KLIENTI. Ti totiž mají informace z první ruky přímo ve svém klientském prostředí, přímo z firmy a nikdy by takto neosočovali někoho,kdo jim chce upřímně pomoci. Jsem klient a podrobně se zajímám o projekt Edbusy. Vždycky, když se někdo,kdo chce pomoct zoufalým lidem z předlužení, se to nelíbí státní moci a konkurenci. A 12% zhodnocení?? Lidi vůbec nevíte, že lze dělat i větší zhodnocení, ale chce to zkušenosti a informace partnerů,které Edbusy má.Ti,kteří tady plácáte nesmysly, vůbec o projektu Edbusy nic nevíte, jen přiléváte benzín do ohně a neuvědomujete si, že ten,kdo klientům Edbusy ublížil ,je náš stát a její zástupci,když téměř rok nevysvětlili proč zadržují finance, nikoho neobvinili z trestného činu.Proč čekali tak dlouho, ano, aby společnost zmizela a sama vyhnila. Ale to se nestalo, reakce na žalobu proti státu bylo zadržení majitelů. No copak si ten trpaslík Edbusy dovolil,že žaluje stát o téměř dvě miliardy?? Ted si udělejte obrázek naší demokracie, když ten, co umí a chce pomoci je nepohodlný, protože náš stát přeci nepotřebuje oddlužené a spokojené lidi…Peníze zadržuje stát a ne Edbusy. Vyzývám všechzny Edbusáky, aby se nedali zmanipulovat podobnými vychytralými názory jako jsou tento a jim podobné!!Projekt,který se liší ode všeho, co jsme dosud znali,v moři podvodníků,nenazřanců,chamtivců, egocentriků a zlodějů všeho druhu je tady někdo,kdo nemyslí v první řadě je a jen na sebe, ale na nás zadlužené, na nás lidi uvězněné v pasti dluhů a nedostatku. nehraje roli,zda vlastní vinou nebo vlivem okolností… Jdeme do boje!!!

    Odpovědět

  • Kocourkov!!!

    1 března, 2009

    Plně souhlasím s dotyčným (Daichec) To co zde popisuje je na 100% pravda náš „hodný“ stát přece nepotřebuje bohaté a nezadlužené lidi ba právě naopak potřebuje aby si lidi brali půjčky platili vysoké úroky aby si manažeři velkých bank mohli vyplácet velké provize!! Je to tak u nás neexistuje svobodné podnikání je to ještě horší než za totáče, jak něco funguje a papaláši z naší vlády z toho nic nemají tak se to snaží zničit hned v zárodku, viz výše to jak stát zadržuje ony dvě miliardy!! Potřebuje aby lidi podávali co nejvíce trestních oznámeních pro nevyplácení, aby mohli tu firmu zlikvidovat pro neplnění toho co slíbila!! Vždyť je to evidentí náš stát zadržuje finance a tudíž fima nemůže plnit závazky vůči svým klientům to je jasný zásah do svobodného podnikání!!! Lidi proberte se vždyť je to horší než za komunistů a tomuhle se v Čechách říká demokracie??? To snad ne??? Pokud se všichni lidi v Edbusy nedají do hromady a nevypískají ty kurvy co u nás sedí ve vládě tak všichni o ty peníze příjdou a nikdo nedostane ani korunu a všude budou psát jak to byla podvodná firma a že jí rozkradli Ano rozkradli , ale díky našemu státu, který tak přeje svobodnému podnikání! Zamyslete se nad tím co tu všude píšete! Naše média pustí na povrch jen to co se hodí státu aby tuto firmu poškodil a nejlépe zrušil, proč si myslíte, že zadrželi vedení? Protože to chtějí zlivkvidovat, proč jim drží téměř 2 miliardy? No proto aby neplnili své závazky už to trvá téměř rok a naše policie už dávno nic nevyšetřila, kdyby to byl takový podvod, tak už by to dávno zakázali a nefunguvalu by to Ne?

    Odpovědět

  • Miky

    1 března, 2009

    Ono prokazat podvod nejaky ten cas trva… pan konkurzni soudce Berka a lidi kolem nej take nejdriv potopili par firem a „udelali“ banku, nez je policie sebrala a zacala rozpletat, kam az to jejich veskere svobodne podnikani, ktere jak pisete Vy – zde neexistuje – saha…
    Druha vec je takova, ze pokud se Vam nelibi v CR, nelibi se Vam jeji demokracie, pravni rad a Buh vi co jeste, mame v ramci EU jiste dohody a nikdo Vam nebrani odejit do zahranici a tam vesele podnikat v demokratictejsich podminkach ;-)…

    Odpovědět

  • V

    6 března, 2009

    Vy se oháníte právním řádem, dál se oháníte Bohem…umíte psát,ale vaše myšení je úplně někde jinde a je to jinak než Vy píšete. Proč klamete lidi pane Miky? Tak se jenom schazujete.

    Odpovědět

  • Miky

    6 března, 2009

    Montuju dohromady pozemske a nadpozemske vlivy z toho duvodu, ze plno lidi zde nadava, jak jsme nedemokraticka zeme plna nesvobody se spatnym pravnim radem a asi vubec vsim, co se k nasi male zemi vztahuje. Reagoval jsem tak proto, „…ze Cesi jsou hold narodem nespokojenym, nadavali jsme za kazdeho rezimu a nadavat i budeme, jelikoz nam je (jako narodu) zavist, zloba a z toho inklinujici ostatni aspekty osobnosti vice nez vlastni.“ Tot citace mych kolegu a znamych pochazejicich ze zahranici.
    Nezda se mi, ze bych klamal lidi, nebo ze bych se zde nejak degradoval. Reagoval na nazory, ze pokud nebyl podvod nikomu z Edbusy prokazan, tak proc se deje vse to, co se deje. Vse chce svuj cas – at uz to je objasneni podvodu ci uznani toho, ze se statni sprava proste zmylila a o podvod nejde…
    Ale jinak jsem rad, ze jste tak nadprirozena osoba, ze mi az do hlavy vidite a vite, co si myslim a co vlastne pisu. Tuto schopnost bych si pral mit take 😉

    Odpovědět

  • Mad Majky

    6 února, 2009

    Lidi neblbněte, opravdu věříte tomu, že vám nějaký mecenáš dá něco zadara? Když se teda jedná o peníze. Žijete v realitě a ne v pohádce.

    Odpovědět

  • V

    6 března, 2009

    Majko neblbni, vždyť EDBUSY a.s. nic nedává zadarmo. Hodně lidí má špatné informace jako Ty.

    Odpovědět

  • ed

    26 září, 2009

    Přemýšlejte!!! Podle sebe soudím tebe!!!

    Odpovědět

  • sam

    26 září, 2009

    Obdiv a sohlas…

    Odpovědět