13. 10. 2017
Problémy UniCredit Bank s internetovým bankovnictvím přetrvávají
Omezené fungování internetového a mobilního bankovnictví UniCredit Bank trvá již od pátku minulého týdne. Klienti na plánovanou odstávku digitálních služeb sice byli předem připravení, ale jen do neděle.
![]()
Od pondělí problémy přetrvávaly dál. Obzvláště, když firmy nemohly využívat své klíčové služby týkající se odesílání mezd. Problémy s internetovým bankovnictvím zaznamenal i balíkový přepravce GLS. „I nadále je velká část služeb UniCredit Bank nefunkční. Prohlášení banky v médiích o nápravě je tak nepravdivé. Nyní je hlavní prioritou, aby se tyto technické problémy neprojevovaly ve službách poskytovaných pro naše zákazníky. Vynakládáme maximální úsilí nalézt řešení, jak se s výpadky trvale vypořádat,“ uvedl Pavel Včela, ředitel GLS Česká republika.
Podle mluvčího UniCredit Bank Petra Plocka banka problémy GLS řeší a v současné chvíli situaci přověřuje.
„V internetovém a mobilním bankovnictví je zatím omezeno zobrazení přehledu debetních a kreditních karet a intenzivně pracujeme, aby bylo k dispozici. Platby kartami jsou funkční. Zákaznická linka vyřizuje všechny požadavky v co nejkratším možném termínu. Denní výpisy jsou klientům v průběhu dne doručovány,“ dodal dále Plocek.
Zdroj : Aktualne.cz
![]()


