10. 10. 2017
Klíčové služby UniCredit Bank od pondělí nefungují
UniCredit Bank o víkendu plánovaně odstavila internetového a mobilního bankovnictví kvůli aktualizaci interního bankovního systému. Banka se však ještě dnes potýká s výpadky klíčových služeb.
Banka potíže přiznává. „Vzhledem k aktualizaci interního bankovního systému, o kterém jsme klienty informovali, zaznamenáváme dočasné technické problémy, které ovlivňují dostupnost služeb Online Bankingu a Smart Bankingu. Všechny naše týmy v tuto chvíli velmi intenzivně pracují na vyřešení problému. Našim klientům se omlouváme za způsobené nepříjemnosti,“ uvedl mluvčí banky Petr Plocek.
Někteří klienti čtvrté největší české banky se od pondělí nemohou přihlásit do internetového ani mobilního bankovnictví. Jiným se sice přihlášení zdaří, přesto nemohou odesílat platby, prohlížet si historii účtů či zobrazit kreditní karty. Termín, kdy budou služby opět plně funkční, banka nesdělila.
Zdroj : iHNed.cz