17. 08. 2016
Subjekty:
Klienti České spořitelny již biometricky podepsali přes půl milionu dokumentů
„Díky biometrickému podepisování se především zjednoduší a urychlí proces vyřízení požadavku klienta. Stejně je tomu tak i na straně banky. Kroky, které musí nastat poté, co se doklad podepíše, tedy podepisování a orazítkování bankou, oštítkování, registrace, založení, odeslání, archivace a skartace prostě odpadají,“ říká Konstantin Jech, projektový manažer České spořitelny zodpovědný za projekt. Nyní se klienti mohou biometricky podepsat u 469 pokladen, což je více než čtvrtina míst, kde v České spořitelně dochází k hotovostním operacím, a navíc se jedná o místa, kde dochází k největšímu objemu transakcí. V následujících měsících bude tento způsob podepisování klientské dokumentace rozšířen na další pobočky a pokladny. Hned v září přibyde 200 signpadů.