15sekundové spoty, ideově navazující na probíhající kampaň Zuno, budou běžet v TV Nova, Fanda a Nova Sport do konce srpna. Kampaň bude zároveň podpořena online bannerovou kampaní, PPC a aktivní komunikací na sociálních médiích. V rámci Nejvýhodnější nabídky léta vytvořilo Zuno i speciální microsite, která bude spolu s TV spoty spuštěna 14. července.
„Léto je především o odpočinku a my chceme, aby si i klienti mohli oddechnout od zbytečně vysokých úrokových sazeb. Právě proto jsme se je rozhodli oslovit s nejvýhodnější nabídkou léta a opět jim přiblížit výhody, které s sebou přináší online bankovnictví, “ říká Bohdan Fedor, šéf marketingu v Zuno.
Hlavní myšlenkou letní kampaně je garantovaný úrok 8,9 % na schválenou půjčku nebo refinancování od 100 000 Kč pro všechny klienty. Nabídka platí jak pro nové, tak i stávající klienty Zuno, kteří si vše vyřídí online.
Kampaň pro rok 2014 běží pod taktovkou agentury Zaraguza Digital, nákup médií zajišťuje ZenithOptimedia a aktivity v oblasti content marketingu zajišťuje interní tým ve spolupráci s agenturami Ponyhouse a Black Apple.