Kampaň Nekecáme! je postavená na bulvárním konceptu, kde hlavní roli ztvární Leoš Mareš. „Mareše v Partners nechtějí!“, stejně jako „Partners vyléčili slepého muže!“ nebo „Poradce Partners odmítl peníze!“ jsou bulvární titulky kampaně zobrazované na billboardech a na bannerech hlavních zpravodajských portálů, na které navazující články na fiktivním portálu Nekecame.cz a videa na YouTube.
„Chceme lidem vysvětlit, v čem jsou Partners unikátní. Rozhodli jsme se vymezit vůči negativním předsudkům, které Češi obecně vůči finančnímu poradenství mají, tím, že se prostě nebudeme bát je pojmenovat a postavíme proti nim hodnoty a zásady Partners. To by samo o sobě ovšem byla dost nuda. Takže jsme to schválně přehnali a tyto hodnoty jsme nafoukli do senzačních titulků tak, aby nad tím lidé kroutili hlavou a přemýšleli, jak je to doopravdy,“ popsala hlavní myšlenku kampaně Lada Kičmerová, ředitelka marketingu a PR Partners. Kampaň vznikla interně v marketingovém týmu Partners na základě diskusí s poradci a manažery Partners, kteří se denně setkávají s předsudky. Cílí tedy na finanční poradenství jako na službu a vysvětluje lidem, co jim přináší.
Rozpočet na zimní kampaně je 10 milionů korun a zaměří se výhradně na outdoorové a on-line prostředí. Firma si pronajala více než 250 bilboardů po celé republice a zaměří se převážně na zpravodajské servery například iDnes.cz, aktuálně.cz, novinky.cz, ihned.cz aj.
Zdroj : Marketingsales.cz