13. 06. 2014
Častou otázkou je, ako motivovať obchodníka, aby crosseloval zákazníka
Více čtěte v článku „Častou otázkou je, ako motivovať obchodníka, aby crosseloval zákazníka“ na serveru Investujeme.sk.
13. 06. 2014
Více čtěte v článku „Častou otázkou je, ako motivovať obchodníka, aby crosseloval zákazníka“ na serveru Investujeme.sk.
Související články
Skutečnou hrozbou pro pojišťovny nejsou klimatické změny ani technologické firmy, které by si rády ukrojily díl trhu, ale to, jak rychle se dokáží pojišťovny přizpůsobit změnám a nepodcenit žádný aspekt, který na ně může dopadnout. V rozhovoru to uvedl prezident České asociace pojišťoven Martin Diviš.
Text: Redakce
24. 04. 2024
V roce 2023 Česká asociace pojišťoven (ČAP) představila nový standard pro výpočet pojistné hodnoty nemovitostí, zaměřený především na rodinné domy. Cílem tohoto standardu je minimalizovat riziko podpojištění. V rámci tohoto úsilí byla vytvořena kalkulačka pro orientační hodnotu pojistného, dostupná na webových stránkách ČAP. Tato kalkulačka umožňuje zadat […]
Text: Redakce
Foto: Shutterstock
27. 03. 2024
Stále platí, že nejvíc lidí podává přiznání k dani z příjmu fyzických osob až poslední týden v březnu. Proto Finanční správa od pondělí 25. března do úterý 2. dubna letos prodlužuje úřední hodiny podatelen všech finančních úřadů. Finanční úřady budou otevřené od 8 do 17 hodin. Neplatí to však pro […]
Text: Redakce
Foto: Shutterstock
26. 03. 2024
Diskuze k článku
Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna, vyžadované informace jsou označeny hvězdičkou.