CZK/€ 25.025 -0,26%

CZK/$ 23.283 -0,71%

CZK/£ 29.238 -0,34%

CZK/CHF 25.669 -0,18%

20. 12. 2019

0 komentářů

Subjekty:

Na zahraničních cestách se mohou přihodit různé věci. Příběhy klientů ERV Evropské pojišťovny v roce 2019

 


 

Co všechno potkalo naše klienty

  • Klient poničil elektronický zámek hotelových dveří na dovolené v Egyptě, když spěchal do pokoje na toaletu a těsně před ním zakopl a nekontrolovaně dveřmi proletěl.
  • Klient při vstupu do moře v Chorvatsku šlápl na mořského ježka, leknul se a povyskočil, jenže na něj nešťastně dopadl i druhou nohou. Zařídili jsme mu lékařské ošetření a na 3 dny musel omezit pohyb.
  • Klient v jižní Americe stěhoval lednici. Při tom ale zavadil o hasicí přístroj na zdi, který se uvolnil a spadl mu na nohu. V nemocnici klient dostal na zlomený nárt sádru.
  • Klienta na dovolené v Turecku napadlo a pokousalo hejno ryb, když plaval cca 20 metrů od břehu. Zavolali jsme mu lékaře, který naštěstí zjistil, že se nejednalo o žádný jedovatý druh.
  • Klientka si na dovolené v Itálii zlomila zub o umělou perlu, ze které měla uděláno své jméno na narozeninovém dortu. Zajistili jsme mu odpovídající stomatologické ošetření.
  • Syn klientky prokousl na dovolené v Bulharsku před spaním dětskou hračku, která byla naplněna tekutinou se třpytkami. Poslali jsme do hotelu lékaře, který dítě zkontroloval. I druhá ranní kontrola potvrdila, že dítě je v pořádku.
  • Klientka na dovolené v Turecku zachraňovala malé dítě, které uteklo mamince a samo běželo do moře, kde byly velké balvany a betonový pás. Když dítě chytila, dostala nedopatřením ránu do oka kšiltem čepice, kterou mělo dítě na hlavě. S vysokým očním tlakem a velkou bolestí oka musela být hospitalizována v nemocnici.
  • Na klientku, která v Německu pracovala ve vědecké sféře, spadl obraz, který visel v kanceláři, a zranil ji na hlavě a rameni.
  • Klientka stornovala dovolenou kvůli těhotenství. Jako důkaz neposlala zprávu od lékaře, ani např. fotky z ultrazvuku, ale studiové rodinné snímky od profesionálního fotografa.
  • Klient zrušil dovolenou kvůli úrazu ve vozidle. Místo lékařské zprávy nám ale jako důkaz poslal technický průkaz vozidla, kde mělo k úrazu dojít. Až po opakované urgenci dodal i lékařskou zprávu a storno jsme tak mohli proplatit.
  • Klientka rozlila vaječný koňak v hotelovém pokoji na předvánočním pobytu na horách. Museli jsme uhradit koberec, ze kterého se nepodařilo odstranit skvrnu od koňaku.

 

Na co ani to nejlepší cestovní pojištění nestačí

  • Klienty slavili při dovolené na Mallorce i po návratu z party do hotelu. Dostali se do hotelového bazénu, kam vylili pivo a znečistili ho. Nakonec napadli i přivolanou ostrahu. Několik desítek tisíc korun za vyčištění nakonec museli uhradit ze svého.
  • Mladá žena nám nahlásila, že jí v USA při nákupech odcizili drahý mobilní telefon. Neměla policejní protokol, který by to dokazoval, tak jsme si vyžádali záznamy z bezpečnostních kamer. Z nich se ukázalo, že mobil zapomněla v převlékací kabince.
  • Klienti chtěli proplatit storno své dovolené, protože si jako praktikující křesťané neuvědomili, že si objednali dovolenou v muslimské zemi, kde by se se svým vyznáním nemuseli cítit dobře.
  • Klientka s dcerou se nechaly tetovat henou na dovolené v Řecku. S čerstvou „kérkou“ šly ale za pár hodin spát a ušpinily povlečení, které jim pak dal hotel proplatit, protože nešlo vyprat.
  • Syn klienta rozsedl tátův pracovní notebook, který měl s sebou na pláži a nechal ho ležet na lehátku přikrytý osuškou, aby ho nikdo neukradl.
  • Klient chtěl zaplatit nový kufr, protože mu ten jeho ušpinili a poničili při letecké přepravě. Dodaná – rok stará – účtenka ale neseděla se zničeným kufrem na fotografii, který se dle našich zjištění už 7 let neprodával.

 

Loading

Vstoupit do diskuze 0 komentářů

Zdroj a více informací: CII750.cz

 


Související články

Rozhovor: Pojišťovna má vyřešit problém, ne jen zaplatit škodu

Skutečnou hrozbou pro pojišťovny nejsou klimatické změny ani technologické firmy, které by si rády ukrojily díl trhu, ale to, jak rychle se dokáží pojišťovny přizpůsobit změnám a nepodcenit žádný aspekt, který na ně může dopadnout. V rozhovoru to uvedl prezident České asociace pojišťoven Martin Diviš.

Text: Redakce

24. 04. 2024

Kalkulačka pro výpočet orientační pojistné hodnoty – snížení rizika podpojištění

V roce 2023 Česká asociace pojišťoven (ČAP) představila nový standard pro výpočet pojistné hodnoty nemovitostí, zaměřený především na rodinné domy. Cílem tohoto standardu je minimalizovat riziko podpojištění. V rámci tohoto úsilí byla vytvořena kalkulačka pro orientační hodnotu pojistného, dostupná na webových stránkách ČAP. Tato kalkulačka umožňuje zadat […]

Text: Redakce

Foto: Shutterstock

27. 03. 2024

Jaké sankce hrozí při nedodržení povinností v rámci daňového přiznání?

Stále platí, že nejvíc lidí podává přiznání k dani z příjmu fyzických osob až poslední týden v březnu. Proto Finanční správa od pondělí 25. března do úterý 2. dubna letos prodlužuje úřední hodiny podatelen všech finančních úřadů. Finanční úřady budou otevřené od 8 do 17 hodin. Neplatí to však pro […]

Text: Redakce

Foto: Shutterstock

26. 03. 2024


Diskuze k článku

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna, vyžadované informace jsou označeny hvězdičkou.

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *