CZK/€ 24.320 -0,02%

CZK/$ 20.699 -0,37%

CZK/£ 27.818 +0,17%

CZK/CHF 26.110 +0,01%

30. 10. 2019

Cashbacku se v Česku daří, portál Tipli roste meziročně o 100 %

 

Spolu s rostoucím segmentem e-commerce rostou v Česku i cashback portály. Prostřednictvím Tipli.cz bylo v prvních 9 měsících roku 2019 uskutečněno více než 1 % všech transakcí tuzemské e-commerce v celkové hodnotě přes 750 milionů korun. Oproti stejnému období předcházejícího roku to znamená nárůst na dvojnásobek.

Loading



 

Tipli se už několikátým rokem řadí mezi největší tuzemské cashback portály. Disponuje více než 500 tisíci registrovanými uživateli (více než 800 tisíci uživateli spolu se Slovenskem a Polskem) a v prvních 9 měsících roku 2019 byly jeho prostřednictvím uskutečněny transakce ve výši přes tři čtvrtě miliardy korun. Zatímco česká e-commerce roste meziročně přibližně o 17 %, objem transakcí uskutečněných prostřednictvím Tipli se v každém sledovaném měsíci roku 2019 v porovnání s předcházejícím rokem zdvojnásobil.

V Česku navštíví portál Tipli na 2,1 milionu návštěvníků měsíčně, spolu s polským a slovenským trhem jde pak dohromady o více než 4,6 milionu zákazníků. Kromě cashbacku u zhruba 500 e-shopů nebo poskytovatelů služeb nabízí Tipli i zprostředkování akčních nabídek, slevové kupony nebo komunikaci nabídek prostřednictvím letáků.

„I při meziročním růstu kolem 100 % Tipli stále zůstává v zisku, což považujeme za mimořádný úspěch. Jeho prostřednictvím je dnes uskutečněno zhruba jedno procento transakcí tuzemské e-commerce, což odpovídá hodnotě jedné miliardy korun v tomto roce. Aktivně přitom cashbackové portály v Česku využívá zhruba 250 tisíc lidí a celkový objem nákupů, které přes ně v roce 2018 uskutečnili, byl zhruba dvě miliardy korun,“ říká zakladatel Tipli Michal Hardyn.

V nedávné době navázal Tipli spolupráci s portálem Měšec. Zákazníci, kteří se registrují právě prostřednictvím stránky Měšec.cz, získají automaticky platinový VIP účet s výší odměn za nákup zboží a služeb o 5 % vyšší, než je běžně nabízený cashback. „Měšec se dlouhodobě snaží svým čtenářům pomáhat ušetřit a zároveň jim zprostředkovávat zkušenost s novými produkty a službami na našem trhu. I proto věříme, že si díky naší spolupráci více lidí vyzkouší fungování cashback portálů, které u nás dosud využívá méně lidí než například v západní Evropě,“ říká Dalibor Z. Chvátal, šéfredaktor Měšec.cz.

REKLAMA

Tipli je také partnerem platební metody Twisto, kterou v Česku v současnosti využívá přes 400 tisíc zákazníků, a které Tipli zprostředkovává cashback odměny. Lidé využívající Twisto si tak mohou v desktopové verzi i mobilní aplikaci vybrat e-shopy s možností cashbacku, který pak využijí v prostředí aplikace a nechají si odměny připsat přímo na svůj Twisto účet.

Tisková zpráva Tipli

Loading


Související články

V digitalizaci jsou nejlepší španělské a kanadské banky. Česko je ze 41 zemí na 13. místě

Venku je největší globální studie o digitálním bankovnictví – Digital Banking Maturity 2022. Jak si v této sféře stojí retailové banky z 41 zemí z celého světa, včetně Česka? Zmiňovaná studie společnosti Deloitte přináší srovnání digitálních funkcionalit, šíři pokrytí zákaznických potřeb a UX aspektů ve třech klíčových kanálech.

Text: Filip Kučera

25. 11. 2022

Eshop jako investice

E-shop není automat na pasivní příjem. Odborník radí, jak nastartovat výdělečný internetový obchod

Česká republika je rájem internetových obchodů. Lidé mohou aktuálně nakupovat ve více než 40 tisících e-shopech. Prosadit se mezi zavedenými internetovými obchody není jednoduché. „Hned v počátcích podnikání je proto nutné zvolit vhodnou strategii. Internetových obchodů, které skutečně fungují jako jakákoli jiná firma a které dosahují milionových obratů, […]

Text: Jana Poncarová

27. 02. 2020