30. 10. 2019
Cashbacku se v Česku daří, portál Tipli roste meziročně o 100 %
Spolu s rostoucím segmentem e-commerce rostou v Česku i cashback portály. Prostřednictvím Tipli.cz bylo v prvních 9 měsících roku 2019 uskutečněno více než 1 % všech transakcí tuzemské e-commerce v celkové hodnotě přes 750 milionů korun. Oproti stejnému období předcházejícího roku to znamená nárůst na dvojnásobek.
![]()
Tipli se už několikátým rokem řadí mezi největší tuzemské cashback portály. Disponuje více než 500 tisíci registrovanými uživateli (více než 800 tisíci uživateli spolu se Slovenskem a Polskem) a v prvních 9 měsících roku 2019 byly jeho prostřednictvím uskutečněny transakce ve výši přes tři čtvrtě miliardy korun. Zatímco česká e-commerce roste meziročně přibližně o 17 %, objem transakcí uskutečněných prostřednictvím Tipli se v každém sledovaném měsíci roku 2019 v porovnání s předcházejícím rokem zdvojnásobil.
V Česku navštíví portál Tipli na 2,1 milionu návštěvníků měsíčně, spolu s polským a slovenským trhem jde pak dohromady o více než 4,6 milionu zákazníků. Kromě cashbacku u zhruba 500 e-shopů nebo poskytovatelů služeb nabízí Tipli i zprostředkování akčních nabídek, slevové kupony nebo komunikaci nabídek prostřednictvím letáků.
„I při meziročním růstu kolem 100 % Tipli stále zůstává v zisku, což považujeme za mimořádný úspěch. Jeho prostřednictvím je dnes uskutečněno zhruba jedno procento transakcí tuzemské e-commerce, což odpovídá hodnotě jedné miliardy korun v tomto roce. Aktivně přitom cashbackové portály v Česku využívá zhruba 250 tisíc lidí a celkový objem nákupů, které přes ně v roce 2018 uskutečnili, byl zhruba dvě miliardy korun,“ říká zakladatel Tipli Michal Hardyn.
V nedávné době navázal Tipli spolupráci s portálem Měšec. Zákazníci, kteří se registrují právě prostřednictvím stránky Měšec.cz, získají automaticky platinový VIP účet s výší odměn za nákup zboží a služeb o 5 % vyšší, než je běžně nabízený cashback. „Měšec se dlouhodobě snaží svým čtenářům pomáhat ušetřit a zároveň jim zprostředkovávat zkušenost s novými produkty a službami na našem trhu. I proto věříme, že si díky naší spolupráci více lidí vyzkouší fungování cashback portálů, které u nás dosud využívá méně lidí než například v západní Evropě,“ říká Dalibor Z. Chvátal, šéfredaktor Měšec.cz.
REKLAMA
Tipli je také partnerem platební metody Twisto, kterou v Česku v současnosti využívá přes 400 tisíc zákazníků, a které Tipli zprostředkovává cashback odměny. Lidé využívající Twisto si tak mohou v desktopové verzi i mobilní aplikaci vybrat e-shopy s možností cashbacku, který pak využijí v prostředí aplikace a nechají si odměny připsat přímo na svůj Twisto účet.
Tisková zpráva Tipli
![]()


