09. 09. 2019
Subjekty:
Komentář společnosti Randstad k srpnové míře nezaměstnanosti
Praha, 9. září 2019 – „Koncem léta jsme pozorovali mírnou stagnaci v oblasti náboru do výroby, která se vyhýbala pouze silně sezónním oborům jako je e-commerce nebo logistika – zde se naopak nábor rozbíhá naplno a nabídne dočasnou práci tisícům lidí. Aktuální dění na trhu práce ale napovídá, že si firmy pomalu začínají připravovat scénáře pro možný příchod různých kritických situací,“ říká Alžběta Honsová, marketingová manažerka české pobočky společnosti Randstad, a vysvětluje: „Obavy společností zatím často nemají zcela konkrétní podobu. Jedná se spíše o důsledek nejistot z budoucího vývoje, které má na svědomí například blížící se Brexit a nejasnosti s ním spojené nebo také setrvalý nedostatek lidí s technickým vzděláním, který žene firmy do intenzivnějších příprav na automatizaci a digitalizaci procesů.“