20. 12. 2018
Subjekty:
VÍCE NEŽ TŘETINA KLIENTŮ KOMERČNÍ BANKY OVLÁDÁ SVŮJ ÚČET PŘES MOBILNÍ TELEFON
Komerční banka (KB) má již 600 tisíc klientů, kteří si stáhli a aktivovali aplikaci pro mobilní bankovnictví Mobilní banka nebo Mobilní banka Business. Znamená to, že nejmodernější aplikaci mobilního bankovnictví v ČR využívá již každý třetí klient banky. Za strmým nárůstem zájmu o mobilní bankovnictví KB, který odstartoval v minulém roce, je unikátní a bezplatné bezpečnostní řešení Trusteer od IBM a rovněž řada inovativních vychytávek, jako například Face ID (identifikace obličejem), potvrzování transakcí otiskem prstů nebo propojení na chytré hodinky.
„Mobilní bankovnictví využívá v Komerční bance 36 procent všech klientů, což je na českém trhu nejvyšší podíl. Kromě důrazu na bezpečnost a inovativnost se zaměřujeme rovněž na to, aby bylo ovládání mobilního bankovnictví jednoduché, rychle a intuitivní. Proto také na jeho vylepšování spolupracujeme přímo s našimi klienty,“ uvedl David Barczi, odpovědný za rozvoj digitálních kanálů.
Komerční banka je první bankou v ČR, která umožňuje při ovládání účtu prostřednictvím mobilního telefonu autorizovat platební transakce pouhým otiskem prstu. Výrazně se tak zrychluje a zjednodušuje schvalování plateb, a to při zvýšení bezpečnosti. Jako jedna z prvních bank v ČR zavedla KB možnost platby u obchodníků přes mobilní telefon. Na začátek příštího roku plánuje Komerční banka spuštění plateb přes telefony Apple – Apple Pay. Dále jako první ve své aplikaci začala zobrazovat i bankomaty cizích bank (aktuálně Air bank a další připravuje) a dokonce umožnila prostřednictvím mobilní aplikace nahrát klientům jejich občanský průkaz a ušetřit jim cestu na pobočku.