CZK/€ 25.165 +0,04%

CZK/$ 23.481 +0,05%

CZK/£ 29.375 +0,05%

CZK/CHF 25.729 +0,16%

18. 12. 2018

0 komentářů

Subjekty:

Pojistné události očima klientů Allianz? “Perličky” letošního roku

 

Celý rok oznamují klienti Allianz pojišťovny den co den nové pojistné události. Hlášené škody nejsou nikdy nic příjemného, natož pak humorného, i tak se však do záznamů o jejich průběhu občas dostanou opravdové “perličky”.

Loading



 

Klient hlásí škodu:
“Dobrý den, já bych chtěl nahlásit, že jsem úplně blbej. Byl jsem na dovolené a nenapadlo mě nic lepšího než vylovit malou chobotničku a donést si ji do apartmánu. Dopadlo to tak, že musím hradit výmalbu celého pokoje, protože chobotnička vystříkla indigo na stěny.”

Operátor: “Uveďte, prosím, registrační značku vozidla nebo číslo vaší smlouvy.”
Klient: “To nevím, ale mám červenou Fabii.”

Operátor: “Máte na danou pojistnou událost nějakého svědka?”
Klient: “Jo, je tady nějaký pan Čmuchálek, tak ten bude věrohodný.”

Zdůvodnění pojistné události:

REKLAMA

“Šel jsem na kontrolu se psem, ale protože si pořád kousal stehy a límec nepomáhal, dal jsem mu na hlavu kýbl. Před ordinací mě však předběhla nějaká paní, tak jsem ji upozornil, ať jde s jejím hafanem ven, protože není na řadě a můj byl na toho jejího popudlivý. Nejdříve nereagovala, a pak řekla, že její mazlíček nikoho nepokouše, protože nemá zuby. Já jsem jí ale odvětil, že ten můj zuby má. Když se z ordinace ozvalo: “Další!”, neváhal jsem a šel, aby mě zase nepředběhla. V tu chvíli ovšem můj pes vystartoval po jejím. Vláčel mě po podlaze jako na lyžích, takže jsem nemohl nic dělat. Čokl té ženy byl japonský a vypadal jako orangutan s dlouhatánskýma chlupama. Držela ho rukou, ale ta jeho srst tu ruku zakrývala. A protože můj pes šel po tom jejím, nepoznal, že pod těma chlupama je její ruka a kousnul jí. Kdyby ruku viděl, určitě by jí nekousnul.”

Operátorka: “A za jaký servis voláte?”
Technik: “Za servis *není rozumět*.”
Operátorka: “DALBYCH?”
Technik: “Ne ne, slečno, DAL BYCH říkáme jenom šéfovi.”

Klient: „Chci nahlásit škodu na skotu.“

Operátor: „Na skle?“

REKLAMA

Klient: „Na skotu.“

Operátor: „Pardon, říkáte na skle?“

Klient: „Na krávě!!!“

“Jelikož jsem na dovolené nakonec neměla žádný zdravotní problém, ráda bych se zeptala, zda mohu získat zpátky své cestovní pojištění.” – vysokoškolačka z Prahy

Loading

Vstoupit do diskuze 0 komentářů

Zdroj a více informací: CII750.cz

 


Související články

Rozhovor: Pojišťovna má vyřešit problém, ne jen zaplatit škodu

Skutečnou hrozbou pro pojišťovny nejsou klimatické změny ani technologické firmy, které by si rády ukrojily díl trhu, ale to, jak rychle se dokáží pojišťovny přizpůsobit změnám a nepodcenit žádný aspekt, který na ně může dopadnout. V rozhovoru to uvedl prezident České asociace pojišťoven Martin Diviš.

Text: Redakce

24. 04. 2024

Kalkulačka pro výpočet orientační pojistné hodnoty – snížení rizika podpojištění

V roce 2023 Česká asociace pojišťoven (ČAP) představila nový standard pro výpočet pojistné hodnoty nemovitostí, zaměřený především na rodinné domy. Cílem tohoto standardu je minimalizovat riziko podpojištění. V rámci tohoto úsilí byla vytvořena kalkulačka pro orientační hodnotu pojistného, dostupná na webových stránkách ČAP. Tato kalkulačka umožňuje zadat […]

Text: Redakce

Foto: Shutterstock

27. 03. 2024

Jaké sankce hrozí při nedodržení povinností v rámci daňového přiznání?

Stále platí, že nejvíc lidí podává přiznání k dani z příjmu fyzických osob až poslední týden v březnu. Proto Finanční správa od pondělí 25. března do úterý 2. dubna letos prodlužuje úřední hodiny podatelen všech finančních úřadů. Finanční úřady budou otevřené od 8 do 17 hodin. Neplatí to však pro […]

Text: Redakce

Foto: Shutterstock

26. 03. 2024


Diskuze k článku

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna, vyžadované informace jsou označeny hvězdičkou.

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *