CZK/€ 25.025 -0,26%

CZK/$ 23.283 -0,71%

CZK/£ 29.238 -0,34%

CZK/CHF 25.669 -0,18%

12. 12. 2018

0 komentářů

Subjekty:

Visa se stává prvním hlavním sponzorem ženského fotbalu UEFA

 

Společnost Visa, světový lídr v oblasti digitálních plateb, oznámila uzavření dlouholetého partnerství s organizací UEFA.  Visa se tak poté, co UEFA oddělila sponzorská práva pro ženský a mužský fotbal, stala vůbec prvním sponzorem UEFA v historii, zaměřeným čistě na ženský fotbal.

Loading



 

„Chceme dívky i mladé ženy inspirovat a poskytnout jim co nejlepší možnosti k tomu, aby si mohly plnit své sny. Ve spolupráci s UEFA hodláme vynést ženský fotbal na výsluní a věříme, že se mu bude dostávat zasloužené pozornosti,“ uvedl Marcel Gajdoš, generální ředitel Visa pro Českou republiku a Slovensko.

„Toto partnerství nám umožní inspirovat současné fanoušky ženského fotbalu, ale také zajistit, aby se o tento sport zajímaly i budoucí generace. Těší nás, že společnost Visa sdílí naši vizi o velkolepé budoucnosti ženského fotbalu – vizi, která se díky podpisu naší partnerské smlouvy, významně přiblížila svému naplnění,“ dodal Guy-Laurent Epstein, marketingový ředitel UEFA.

Cílem partnerství je podpora ženského fotbalu na všech jeho úrovních. Na základě nové smlouvy bude Visa až do roku 2025 hlavním partnerem Ligy mistrů žen UEFA, Mistrovství Evropy ve fotbale žen, mistrovství Evropy žen do 17 a 19 let a Mistrovství Evropy ve futsalu žen. Visa bude také podporovat fotbalovou platformu UEFA Together #WePlayStrong, jejímž cílem je získat pro hraní fotbalu ještě více žen a dívek.

Platforma Together#WePlayStrong dosáhla již téměř osm milionů shlédnutí vlog postů Press Play, což je obsahová série, ve které nejlepší profesionální hráčky v Evropě vypráví o svém každodenním životě.

REKLAMA

Loading

Vstoupit do diskuze 0 komentářů

Zdroj a více informací: CII750.cz

 


Související články

Marcel Gajdoš: Produkty s prémimovým interchange nemáme a zavádět nebudeme

Evropská komise řeší problematiku vysokých mezibankovních poplatků při platbě kartou. Ty dosahují až 1,6 % z každé transakce. „Prémiové produkty vůbec nemáme ani neplánujeme zavádět,“ říká Marcel Gajdoš, regionální manažer pro Českou a Slovenskou republiku společnosti VISA.

Text: Petr Zámečník

17. 07. 2014

Marcel Gajdoš: Praha by se měla poučit v Londýně

Praha v těchto dnech řeší městskou kartu. Tu by mohly nahradit nejen papírové jízdenky, ale i platební karty. „Jsme otevřeni jakémukoli systému, který by zabezpečil možnost využití bezkontaktní EMV karty v dopravě,“ říká Marcel Gajdoš, regionální manažer pro Českou a Slovenskou republiku společnosti VISA.

Text: Petr Zámečník

03. 07. 2014


Diskuze k článku

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna, vyžadované informace jsou označeny hvězdičkou.

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *