22. 02. 2021
Penzijní spoření si mohou klienti nově sjednat i v internetovém bankovnictví George
Pro uzavření doplňkového penzijního spoření již nemusí klienti České spořitelny kontaktovat svého bankéře osobně či telefonicky, ale mohou celý proces uzavření penzijního spoření od začátku do konce snadno provést přímo v internetovém bankovnictví George. Žádost o nové penzijní spoření uměl George již téměř rok, nicméně uzavření smlouvy musel následně klient řešit s telefonním bankéřem. Tento krok nyní odpadá a vše lze plně digitálně sjednat během pár minut přímo v Georgi.
„Penzijní spoření je tradičně a dlouhodobě jeden z nejoblíbenějších spořicích produktů, který pro klienty zajišťuje stabilní zhodnocení jejich aktiv. Loni v létě jsme klientům umožnili si penzijní spoření spravovat v digitálním bankovnictví George a jsem velmi rád, že nyní můžeme nabídnout novým klientům jednoduchý proces, jak penzijní spoření uzavřít do pár minut ve svém internetovém bankovnictví. Rádi bychom ještě v letošním roce umožnili založení i správu penzijního spoření i v mobilní aplikaci,” říká Roman Choc, který vede tribe Wealth Management v České spořitelně.
Sjednání penzijního spoření je velmi jednoduché. George provede klienta jednoduchými kroky od doporučení vhodného příspěvku podle jeho věku až po nastavení trvalého příkazu. V průběhu sjednání se klientovi zobrazují grafy se simulací výše naspořených prostředků k věku odchodu do důchodu (např. 65 let) nebo ke vzniku nároku na dávku (60 let). V závěru klient vidí kompletní rekapitulaci nastavení své smlouvy.
“Smlouva s klientem je bez jakékoliv nutnosti někomu volat nebo někam chodit uzavřena po podpisu smluvní dokumentace v přímo v digitálním bankovnictví George. Následně si klient může jednoduše zadat sám i trvalý příkaz. Všechna potřebná data klientovi v trvalém příkazu jsou přednastavena. Jako potvrzení o uzavření smlouvy obdrží klient notifikační e-mail v moderním grafickém provedení,” dodává Aleš Poklop, předseda představenstva Česká spořitelna – penzijní společnosti.
Česká spořitelna – penzijní společnost je s počtem téměř 948 tisíc klientů penzijního spoření druhou největší společností na trhu a jedničkou v doplňkovém penzijním spoření. Letos v soutěži Finparáda.cz – Finanční produkt roku 2020 získala již potřetí v řadě cenu pro nejlepší Doplňkové penzijní spoření.
REKLAMA
Úspory klientů, které si vložili do účastnických fondů doplňkového penzijního spoření, Česká spořitelna – penzijní společnost v roce 2020 zhodnotila o 1,02 % až 6,14 %. V posledních třech letech se jí tak stále daří přinášet klientům jedno z nejvyšších zhodnocení mezi penzijními společnostmi na trhu, které značně převyšuje možnosti jiných spořících produktů.
Více o doplňkovém penzijním spoření na https://www.csps.cz/cs/penzijni-sporeni.