Sobota 31. října. Svátek má Štěpánka.

Peníze.cz spouštějí novou službu: Ušetři.peníze.cz doplní informační servis o plnohodnotné finanční poradenství

Minulý týden se ještě zuřivě testovalo. Od dnešního dne je web Ušetři.peníze.cz (usetri.penize.cz) dostupný všem, kteří hledají profesionální finanční poradenství na internetu. „Na rozdíl od konkurenčních webů klademe za všech okolnostní důraz na bezpečí, korektní jednání a respektování soukromí všech, kteří se naše služby rozhodnou využít. Pokud nám klient nedá výslovný souhlas, že má o finanční službu či produkt zájem, nic mu nabízet nebudeme,“ vyzdvihuje přednosti projektu Martin Vlnas, ředitel Peníze.cz a Finmag.cz.

Za projektem Ušetři.peníze.cz stojí největší český web o osobních financích Peníze.cz a přední finančněporadenská společnost Partners Financial Services, která web Peníze.cz vlastní prostřednictvím dceřiné společnosti Partners media.

„Ušetři.Peníze.cz vnímám jako exkluzivní prostor s velkým obchodním potenciálem, kde se bude denně potkávat naše nabídka více než 400 finančních produktů a padesátky finančních institucí s více než 220 tisíci potenciálními klienty, kteří web Peníze.cz navštíví každý týden. V první fázi klientům nabídneme komplexní servis v oblasti pojištění, úvěrů na bydlení a zajištění na stáří. Nabídku ale budeme postupně rozšiřovat,“ představuje projekt Petr Borkovec, místopředseda představenstva a spolumajitel Partners Financial Services. „Uvědomujeme si, že prostředí renomovaného finančního webu klade velké nároky na kvalitu služeb a produktů, které chceme lidem nabízet. Jsem si ale jistý, že pokud jsme dokázali kvalitně poradit více než 400 tisícům spokojených klientů, víme, co děláme. A víme, že to děláme dobře,“ dodává Petr Borkovec.      

Na rozdíl od konkurence, která často používá pro získávání kontaktů na potenciální klienty agresivní metody, nepravdivé informace a jiné nekalé praktiky a leady pak přeprodává všem, kteří jsou ochotní zaplatit, budou mít uživatelé Ušetři.peníze.cz vždy jistotu, že jejich poptávka doputuje pouze k jednomu subjektu, který jim poskytne skutečnou finanční službu a plán s přidanou hodnotou. „Pokud klienty nezávazná nabídka neosloví, určitě se nemusejí bát následujícího půl roku zvednout telefon s neznámým číslem,“ vysvětluje Martin Vlnas. „Do konce roku bychom s finančními poradci rádi propojili minimálně pět tisíc spokojených klientů,“ dodává. 

 

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna.