„S Petrem Koukalem jsme navázali spolupráci již v loňském roce, ale teprve letos jsme se domluvili, že se stane vzhledem ke společným hodnotám tváří naší značky,“ říká Ing. Tomáš Konvička, MBA, obchodní ředitel Fair Credit. Nová jarní kampaň začíná nyní v květnu a bude pokračovat až do června. Firma v ní komunikuje férové půjčky v kombinaci s férovostí ve sportu s ústřední tváří Petrem Koukalem a hlavním sloganem „Sport i finance musí být fér“. Kampaň bude zahrnovat komplexní marketingový mix od billboardů a bigboardů napříč celou republikou, přes více než 200 CityLightVitrín, distribuci letáků, po online komunikaci na internetu. Tu bude tvořit bannerová reklama na serverech vydavatelství CNC. Billboardové a bigboardové plochy pronajala společnost City-tools.
Petr Koukal se navíc jako jediný český zástupce badmintonu probojoval na Olympijské hry do Rio de Janeira.