06. 06. 2019
Subjekty:
KLIENTI KOMERČNÍ BANKY MOHOU NAHLÍŽET NA SVÉ ÚČTY U PĚTI BANK
Již pět bank zapojila Komerční banka do svého internetového bankovnictví MojeBanka a mobilní aplikace Mobilní banka. Klienti KB mohou jednoduše a z jednoho místa vidět stav a pohyby na účtech vedených u Air Bank, České spořitelny, Equa bank, Fio banky a Moneta Money Bank. Další banky budou brzy následovat.
„V roce 2019 bychom chtěli učinit další významný krok, který klientům Komerční banky umožní jak na počítači, tak i v mobilu, zadávat platby z jejich účtů u připojených bank. Průběžně také budeme rozšiřovat počet bank, jejichž účty bude možné přes internetové a mobilní bankovnictví Komerční banky ovládat. Do konce letošního roku bychom chtěli tyto služby zpřístupnit i našim firemním klientům,“ uvedl Martin Sládeček, Open Banking Leader v Komerční bance.
Zatímco dříve se musel klient pro zjištění zůstatku na svých běžných účtech v jiných bankách přihlašovat do každého internetového nebo mobilního bankovnictví zvlášť, nyní se stačí přihlásit pouze do internetového či mobilního bankovnictví v Komerční bance a klient vidí přehledně na jednom místě všechny své účty i se všemi pohyby na nich. Připojení účtů je přitom snadné a intuitivní. Na stránkách Komerční banky (www.kb.cz/multibanking) je postup podrobně popsán.