07. 11. 2013
Subjekty:
Klienti České spořitelny provedli za tři čtvrtletí 2013 přes přímé bankovnictví transakce za více než 976 mld. Kč
„Klienti v posledních letech stále častěji volají po moderních technologiích a ovládání účtu přes internet či telefon se už stalo běžnou praxí. Proto neustále vylepšujeme naše aplikace, aby jejich ovládání bylo co nejpohodlnější. Nově jsme na přání našich klientů zavedli funkci automatického zobrazení produktů v přímém bankovnictví. Pokud si tedy klient sjedná produkt u Finanční skupiny České spořitelny, automaticky mu ho zobrazíme v jeho internetovém bankovnictví, aniž by pro to musel cokoliv dalšího udělat,“ uvedl David Lorenc, ředitel přímého bankovnictví České spořitelny.
Česká spořitelna klientům automaticky přiřadí všechny sjednané produkty podporované službou SERVIS 24 (tzn. osobní účty, platební karty, úvěry a hypotéky, pojištění, penzijní připojištění a penzijní spoření, spořicí účty, stavební spoření, vkladové účty, majetkové účty a investiční produkty). Pokud klient některý produkt nechce vidět, může si ho ručně odřadit. Automatické zobrazení produktů je samozřejmě zdarma a týká se pouze klientů z řad fyzických osob (ne podnikatelů ani firem), kteří využívají službu SERVIS 24.
Klienti si také nově ve svém internetovém bankovnictví mohou aktivovat platební kartu, kterou obdrží poštou. Jakmile je karta připravena k aktivaci, klient je automaticky upozorněn. Aktivace je možná pro všechny typy platebních karet – debetní, kreditní, soukromé i služební.
Podnikatelé si nově v internetovém bankovnictví SERVIS 24 mohou on-line sjednat kontokorent nebo termínovaný úvěr do výše 500 000 Kč, a to zcela bez nutnosti návštěvy pobočky. Žádosti o úvěry nad 500 000 Kč mohou podat také v prostředí internetového bankovnictví s tím, že dokončení procesu a podpis smlouvy následně proběhne v pobočce.