CZK/€ 24.210 +0,23%

CZK/$ 20.786 +0,38%

CZK/£ 27.734 +0,40%

CZK/CHF 25.859 -0,02%

09. 01. 2013

Subjekty:

K pojištění Hyundai nyní také inteligentní asistence SafeLine od UNIQA pojišťovny zdarma

 


 

UNIQA pojišťovna spolupracuje s importérem vozů Hyundai dlouhodobě. Minulý rok přinesla speciální, tzv. Hyundai pojištění, zahrnující optimální kombinaci pojistné ochrany:

 povinné ručení s navýšenými limity krytí 60 milionů korun pro škody na zdraví a 50 milionů korun pro škody na majetku;
 kompletní havarijní pojištění;
 úrazové pojištění cestujících dětí do 15 let s plněním pro případ smrti, trvalých následků, ale také s denním odškodněním za každý den hospitalizace, vyžádá-li si dopravní nehoda jejich léčení v nemocnici;
 komfortnější asistenční služby oproti základnímu rozsahu;
 přímá likvidace škod pro nehodu, kterou zaviní jiný řidič: klient se obrátí s žádostí o vyřízení na svoji pojišťovnu, která škodu zlikviduje, zaplatí a vyrovnání s viníkem si zajistí sama. Pro takový případ poskytuje UNIQA svému zákazníkovi rovněž náhradní vozidlo až na 30 dnů.

Od začátku ledna do konce března 2013 přidává UNIQA k Hyundai pojištění také asistenci pro nouzové situace UNIQA SafeLine RENT+ zdarma pro většinu modelů. Pouze u Hyundai i10 a i20 činí doplatek 1.999 korun ročně.

Asistence UNIQA SafeLine RENT+ zahrnuje tato plnění pro území celé Evropy:
 Pomoc při nehodě: díky nárazovému čidlu (G senzoru) na vozidle se asistenční centrála ihned dozví o kolizi vozu. Obratem volá řidiče na mobil, aby s ním specifikovala případnou pomoc. Nezdaří-li se kontakt, například jedná-li se o vážnou havárii, posílá na přesně lokalizované místo záchranáře okamžitě.
 Lokalizaci vozidla v případě odcizení: nenajde-li motorista zaparkovaný vůz na svém místě, kontaktuje asistenční centrálu s hlášením o odcizení. Díky palubní jednotce auto operátoři obratem lokalizují a za pomoci policie vrátí majiteli.
 Nouzové tlačítko pro přivolání pomoci: přestane-li auto po cestě poslouchat, je možné ho stisknout a přivolat asistenční službu, která defekt buď odstraní na místě, nebo se postará o odtah a náhradní řešení pro posádku. Tlačítko lze využít i pro případ náhlé nevolnosti řidiče nebo jiné situace, která vyžaduje okamžité řešení.
 Elektronická kniha jízd.
 Analýza nehody pro případ nezaviněných škod v zájmu ochrany bonusu klienta.

Pro získání asistence UNIQA SafeLine RENT+ si klient Hyundai nechá zdarma namontovat a aktivovat telematickou jednotku do vozu u dealera, kde vůz kupuje.

REKLAMA

Loading


Související články

Ošetřovné v praxi: Co musí rodiče znát a kdy je zaměstnavatel nesmí sankcionovat

S příchodem chladnějších dnů přibývá nemocných dětí a s nimi i rodičů, kteří musí zůstat doma. Ošetřovné jim sice zaručuje zákon, ale v praxi znamená kratší příjem, složitější organizaci práce i otázky, kdy a jestli má smysl se připojistit. Odborníci připomínají, že zaměstnavatel nemůže rodiče kvůli časté absenci […]

Text: Redakce

Foto: Shutterstck

01. 12. 2025