CZK/€ 25.005 +0,04%

CZK/$ 23.223 +0,15%

CZK/£ 29.136 -0,14%

CZK/CHF 25.597 -0,09%

18. 07. 2012

0 komentářů

Subjekty:

Jarní komunikační kampaň Volksbank CZ zvýšila povědomí o značce u firemních klientů o 8 p.b.

 


 

Po celou dobu trvání jarní reklamní kampaně jsme měřili její efekt a vnímání klienty i veřejností. Mohu konstatovat, že kampaň opravdu zaujala a vyvolala u veřejnosti pozitivní emoce a asociace spojené se značkou Volksbank. Vyobrazení našich klientů a sdělení jejich příběhů zapůsobilo obzvláště v regionech, kde jsou tito lidé známými osobnostmi,“ shrnula Renata Němcová Pixová, ředitelka mar-ketingu a komunikace Volksbank CZ, a dodala: „Opět se nám potvrdilo, že pokud je značka vidět, klienti se o ni zajímají, vyhledávají si o ní další informace a zahrnují ji do svých nákupních úvah. Re-klama připravila dobrý základ, na kterém můžeme dále stavět.“

Téměř tříměsíční marketingová kampaň Volksbank CZ probíhala formou TV sponzoringu, internetové, tištěné a venkovní inzerce i reklamních sdělení na pobočkách. Hlavní cílovou skupinou kampaně byli firemní klienti i podnikatelé a mikrofirmy ze segmentů zemědělských a lékařských profesí.

I přes intenzivní marketingovou komunikaci, kterou v jarním období vedla většina bank, mezi nimi Volksbank CZ nezapadla a podařilo se jí u firemní klientely zvýšit povědomí o značce o 8 procentních bodů oproti předchozímu sledovanému období. Při hodnocení marketingové kampaně Volksbank CZ klienti oceňovali zejména důvěryhodnost a srozumitelnost sdělení.  

Nebývale velký růst v poslední době zaznamenávají reklamní kampaně bank vedené přes internet. Tohoto trendu využila také Volksbank CZ a komunikovala prostřednictvím bannerů přes novinky.cz, ihned.cz, idnes.cz, nova.cz a další servery. Součástí jarní kampaně byla také speciální microsite podnikani2012.cz, která svým návštěvníkům nabídla užitečné informace ve formě stručné studie ma-pující české podnikatelské prostředí.

Díky masivní reklamní kampani na internetu se nám podařilo zvýšit návštěvnost microsite dosaženou během podzimní kampaně z 16 tisíc na 136 tisíc unikátních návštěvníků. Téměř 3,5 tisíce návštěvníků nově přistupovalo ze svých mobilních telefonů,“ přiblížil marketingový specialista Volksbank CZ Michal Pitucha.

REKLAMA

 

Loading

Vstoupit do diskuze 0 komentářů

Zdroj a více informací: CII750.cz

 


Související články

Evropské realitní firmy výrazně propadly, duch nemovitostí obchází banky na Starém kontinentu

Od prosince 2021 se evropské realitní firmy propadly o 43 %. Vyšší úrokové sazby snižují hodnotu jejich aktiv a postupně rostoucí úrokové náklady jim ujídají z provozních peněžních toků. Celé odvětví má nízký P/B poměr 0,7x, a trh tedy nejspíš očekává, že si jejich aktiva i peněžní toky v budoucnu […]

Text: Redakce

31. 03. 2023

Komentář: ČNB a rozehraná partie ohrožující cenovou stabilitu

Vypadalo to na 300 miliard, bude to více než 400 miliard. Ne, nejde o deficit státního rozpočtu, ale o rekordní ztrátu hospodaření České národní banky. Se změnou prostředí se bilance této instituce stává neřízenou střelou. Z pohledu hospodaření české centrální banky je situace více než nepříznivá. V […]

Text: Radovan Novotný

Foto: Shutterstock

13. 01. 2023


Diskuze k článku

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna, vyžadované informace jsou označeny hvězdičkou.

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *