20. 10. 2016
JAKO PRVNÍ POJIŠŤOVNA NA TRHU UMOŽŇUJE AXA SVÝM ZÁKAZNÍKŮM OHODNOTIT KVALITU JEJICH SLUŽEB A PRODUKTŮ NA POBOČKÁCH DÍKY MOBILNÍ APLIKACI
„Spokojenost zákazníků je jedním z pilířů dlouhodobé strategie skupiny AXA ČR a SR. Hodnotící systém Staffino se stává důležitým zdrojem zpětné vazby vedle již běžných uvítacích a servisních telefonátů a pravidelných dotazníkových šetření,“ říká David Poes, ředitel úseku Customer Value Management. „Našim cílem je, aby naši zákaznici byli s poskytovaným servisem na pobočkách a s našimi produkty co nejvíce spokojeni,“ dodává David Poes.
Do pilotní fáze hodnocení zaměstnanců a produktů se zapojilo 14 poboček v České republice a 17 poboček na Slovensku. Služba dává zákazníkům prostor snadno vyjádřit své bezprostřední pocity z návštěvy pobočky a spokojenost s nabízenými produkty. Od zahájení hodnocení v polovině září zákazníci pojišťovny zaslali již desítky podnětů. Podle prvotních výsledků zákazníci nejvíce oceňují odborné znalosti zaměstnanců na pobočkách a rychlost vyřešení svých požadavků.
Tisková zpráva: AXA