CZK/€ 25.165 +0,04%

CZK/$ 23.481 +0,05%

CZK/£ 29.375 +0,05%

CZK/CHF 25.729 +0,16%

20. 10. 2016

0 komentářů

JAKO PRVNÍ POJIŠŤOVNA NA TRHU UMOŽŇUJE AXA SVÝM ZÁKAZNÍKŮM OHODNOTIT KVALITU JEJICH SLUŽEB A PRODUKTŮ NA POBOČKÁCH DÍKY MOBILNÍ APLIKACI

 


 

Spokojenost zákazníků je jedním z pilířů dlouhodobé strategie skupiny AXA ČR a SR. Hodnotící systém Staffino se stává důležitým zdrojem zpětné vazby vedle již běžných uvítacích a servisních telefonátů a pravidelných dotazníkových šetření,říká David Poes, ředitel úseku Customer Value Management. „Našim cílem je, aby naši zákaznici byli s poskytovaným servisem na pobočkách a s našimi produkty co nejvíce spokojeni,“ dodává David Poes.

Do pilotní fáze hodnocení zaměstnanců a produktů se zapojilo 14 poboček v České republice a 17 poboček na Slovensku. Služba dává zákazníkům prostor snadno vyjádřit své bezprostřední pocity z návštěvy pobočky a spokojenost s nabízenými produkty. Od zahájení hodnocení v polovině září zákazníci pojišťovny zaslali již desítky podnětů. Podle prvotních výsledků zákazníci nejvíce oceňují odborné znalosti zaměstnanců na pobočkách a rychlost vyřešení svých požadavků. 

Tisková zpráva: AXA

Loading

Vstoupit do diskuze 0 komentářů

Zdroj a více informací: CII750.cz

 


Související články


Diskuze k článku

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna, vyžadované informace jsou označeny hvězdičkou.

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *