22. 07. 2025
HP Tronic a BNP Paribas Cardif Pojišťovna posilují partnerství v oblasti pojištění elektroniky
Společnosti HP Tronic a BNP Paribas Cardif Pojišťovna prodloužily spolupráci v oblasti pojištění spotřební elektroniky. Zároveň oznámily obnovení partnerství na Slovensku. HP Tronic patří k nejvýznamnějším hráčům na trhu v obou zemích. V České republice provozuje značky Datart a Eta, na Slovensku pak Nay a Eta. V návaznosti na pokračování spolupráce byly představeny vylepšené pojistné nabídky pro zákazníky všech těchto řetězců.
![]()
Zákazníci značek skupiny HP Tronic mohou využívat pojištění spotřební elektroniky od BNP Paribas Cardif Pojišťovny již od roku 2010. Nynější rozšíření spolupráce tak navazuje na dlouhodobé a úspěšné vztahy mezi oběma společnostmi. „Jsme rádi, že jsme se shodli pokračovat společně dál. Se společností HP Tronic spolupracujeme dlouhodobě a další prohloubení této kooperace vnímáme jako důkaz vzájemné důvěry a spokojenosti,“ uvedl Martin Steiner, obchodní ředitel a místopředseda představenstva BNP Paribas Cardif Pojišťovny.
„Rozšíření naší dlouhodobé spolupráce s BNP Paribas Cardif Pojišťovnou vnímáme jako další krok ke zvýšení komfortu, bezpečí a jistoty našich zákazníků. Díky novým vylepšením u produktů prodloužených záruk a nahodilého poškození, získávají naši zákazníci vyšší přidanou hodnotu a maximální klid při nákupu elektroniky i domácích spotřebičů. Právě tyto výhody jsou důvodem, proč se vyplatí nakupovat u nás – nabízíme víc než jen zboží, nabízíme i péči, na kterou se naši zákazníci mohou spolehnout,“ dodal Pavel Mikoška, ředitel služeb zákazníkům HP Tronic.
Trh se spotřební elektronikou je pro pojišťovny dlouhodobě zajímavý, a to zejména díky jeho rychlému vývoji. „Poruchy spotřebičů nebo mobilních zařízení patří mezi nejčastější pojistné události, se kterými se běžní spotřebitelé setkávají. Přesto zůstává míra pojištění v tomto segmentu relativně nízká, což potvrzují i výsledky našeho průzkumu BNP Paribas Cardif index jistoty. I z tohoto důvodu se neustále snažíme přicházet s pojištěním, které bude pro zákazníky srozumitelné, atraktivní a bude je motivovat k tomu, aby si své nové zboží pojistili,“ doplnil Martin Steiner.
U příležitosti prodloužení spolupráce se obě společnosti dohodly na rozšíření a vylepšení nabídky pojistných služeb. Změny se týkají zejména pojištění mobilních zařízení, které nyní kromě krytí nahodilého poškození a odcizení nově zahrnuje i prodlouženou záruku ve třetím roce. Rozšíření se týká také pojištění prodloužené záruky, které nově kryje i poškození výrobku během zákonné záruční doby. To ocení například zákazníci, kterým může nový spotřebič náhodou spadnout při instalaci. Zákazníci se navíc mohou těšit na jednodušší proces hlášení pojistných událostí, a to prostřednictvím přehledného on-line formuláře, který výrazně urychlí celý proces vyřízení.
![]()


