CZK/€ 25.165 +0,04%

CZK/$ 23.481 +0,05%

CZK/£ 29.375 +0,05%

CZK/CHF 25.729 +0,16%

31. 07. 2019

0 komentářů

Subjekty:

Equa bank hlásí 400 tisíc klientů; táhnou jednoduché a moderní digitální služby

 

Počet klientů Equa bank překonal hranici 400 tisíc. V meziročním srovnání se jedná o 17 % nárůst. Téměř tři čtvrtiny klientů přitom využívají Equa bank aktivně. Klienti u Equa bank oceňují především jednoduché a moderní on-line bankovnictví, bezplatné základní služby a produkty, výhodné úrokové sazby, cenovou transparentnost a klientský přístup. Za ten banka získala první místo v kategorii Banka zákazníků v soutěži Banka roku™ 2018.

Loading



 

„Equa bank patří dlouhodobě v získávání nových klientů k nejúspěšnějším bankám na českém trhu. Počet našich klientů stále roste dvouciferným tempem, což není běžné. Klienti mají zájem především o jednoduché a moderní digitální produkty a služby. Největší zájem je tradičně o naše běžné účty a spotřebitelské půjčky. Hitem poslední doby je také naše mobilní bankovnictví, které dnes již využívá každý třetí klient, což je o čtvrtinu více, než před rokem,“ říká Jakub Pavel, ředitel retailového bankovnictví Equa bank.

 

Equa bank se daří také ve firemním bankovnictví. Počet klientů tohoto segmentu se meziročně zvýšil o 20 %. „Také v oblasti firemního bankovnictví neustále posilujeme naši pozici. S tím, jak roste počet technologicky vyspělých firem, roste také potřeba moderních, flexibilních produktů a služeb ve firemním bankovnictví. Zároveň klienti vyžadují individuální přístup a rychlé řešení jejich potřeb, což jsou principy, na kterých v Equa bank stavíme a narůstající zájem klientů o naše služby je důkazem, že naši práci děláme dobře,“ uzavřel Luboš Janoušek, ředitel firemního bankovnictví Equa bank.

Loading

Vstoupit do diskuze 0 komentářů

Zdroj a více informací: CII750.cz

 


Související články

Proč v ČR končí služby osobního bankovnictví ING? Klienti mohou ještě do 15. 8. přejít k Raiffeisenbank

ING už začátkem roku oznámila, že v srpnu 2021 ukončí své služby osobního bankovnictví v České republice. ING zůstane v Česku nadále aktivním poskytovatelem služeb korporátního bankovnictví a bude nedílnou součástí sítě korporátního bankovnictví regionu EMEA. Od 16. 7. už je možné sjednat nabídku pouze na pobočce […]

Text: Daniel Mareš

30. 07. 2021


Diskuze k článku

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna, vyžadované informace jsou označeny hvězdičkou.

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *