Čtvrtek 24. června. Svátek má Jan.

Díky Priceless Specials vrátili obchodníci lidem

Banky MasterCard 08.06.2016 | 08:16 0 Komentářů

Unikátní věrnostní platforma společnosti MasterCard slaví první výročí

Společnost MasterCard představuje výsledky věrnostního programu Priceless Specials za první rok působení na trhu. Program byl spuštěn na konci května 2015 v České republice a na Slovensku jako úplně první svého druhu na světě. Za 12 měsíců fungování je jeho součástí již více než 900 000 držitelů karet MasterCard a Maestro, kterým bylo vráceno téměř 8 milionů Kč. Výsledky byly představeny na tiskové konferenci ve stylu talk show s Leošem Marešem, ambasadorem programu.

Koncept Priceless Specials je jedinečný v tom, že po jednoduché registraci umožňuje získávat slevy, respektive odměny formou cash back za platby kartou MasterCard a Maestro u vybraných obchodníků. V současné době je partnery programu 87 obchodníků, v České republice mezi ty největší patří například MOL Česká republika, Orsay, Pet center, Exim Tours, Pompo, Alpine Pro, Benu lékárny a Cinema City. Na Slovensku je to například Kartago Tours, Orsay, Pet Center, Datart, Tempo Kondela nebo Schneider Lékárny.

Úspěchy programu dokazují i čísla:

  • Počet participujících držitelů karet: cca 900 000

  • Objem transakcí realizovaných v programu: 338 708 522 Kč

  • Nejvyšší jednorázová odměna v rámci programu: 4 271,85 Kč

Všechny svoje klienty mající kartu MasterCard či Maestro do programu přihlásili tito vydavatelé platebních karet: Fio banka Česká a Slovenská republika, BNP Paribas Česká republika (Cetelem), mBank Česká a Slovenská republika, Expensa a Cofidis. Část svého karetního portfolia do programu přihlásila VÚB Banka (kreditní karty) a Moneta Money Bank (Gratis karta).

Součástí programu je i možnost si nechat splnit svůj sen nebo potěšit někoho blízkého neobyčejným zážitkem. Při registraci do programu vyplní držitel platební karty své přání a MasterCard vybírá každý měsíc jedno menší a každé čtvrtletí jedno větší přání, které splní. Povedlo se například zajistit tandemový skok padákem, projížďku Ferrari nebo rybářský výlet do zahraničí.

„Lidé si přejí opravdu nejrůznější věci. Máme ovšem velkou radost z toho, že je velká část přání pro někoho dalšího. Manželka chce odměnit manžela, děti rodiče…,“ řekla Martina Piskorová, marketingová ředitelka MasterCard, „nad rámec těchto pravidelných přání připravujeme i speciální krátkodobé kampaně, v nichž si mohou lidé rovněž splnit svůj sen.“ Proběhla například soutěž o dovolenou za sto tisíc korun, vouchery na nákup potřeb pro zvířecí mazlíčky, víkendový pobyt v Londýně se stylistkou, nákupy a gurmánskou večeří nebo o zájezd na legendární Světový pohár v alpském lyžování v rakouském Kitzbühelu. Nedávno skončila soutěž o rodinný víkend v Disneylandu, o procházku po červeném koberci na filmovém festivalu v Cannes či účast na finále Ligy mistrů v Miláně.

„Do Cannes jsme se moc těšili, byl to můj dárek pro přítelkyni k výročí, takže jsem rád, že jsme vyhráli. Jen nevím, zda se mi tento jedinečný moment povede ještě někdy překonat,“ říká s úsměvem Lukáš Frydecký, výherce soutěže. „Měl jsem možnost navštívit Cannes díky MasterCard Priceless Specials již podruhé a bylo to opět báječné. Člověk má zážitek na celý život, dostane se totiž do míst, která jsou vyhrazena pouze hollywoodským celebritám,“ dodává Leoš Mareš, „je mi ctí, že jsem mohl být u předání téměř všech výher, je to vždy okamžik plný pozitivních emocí a já mám skvělý pocit, že jsem toho součástí.“

Do budoucna má MasterCard v plánu navyšovat počet obchodníků zapojených do programu tak, aby se nadále rozšiřovala nabídka pro uživatele programu. V průběhu roku již došlo k několika změnám, zjednodušil se například registrační proces nebo webové rozhraní. Uživatelský komfort programu bude samozřejmě jednou z klíčových priorit i v letošním roce. 

„Uvést program Priceless Specials na trh bylo velmi náročné. Podařilo se, nicméně naše práce tím rozhodně nekončí. Pokračujeme v technologickém rozvoji platformy programu a také v získávání dalších obchodníků, kteří budou relevantní nejen pro velká města, ale také pro menší města a obce v regionech,“ dodal Josef Machala, Loyalty & Acceptance Manager, MasterCard.

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna.