CZK/€ 25.165 +0,04%

CZK/$ 23.481 +0,05%

CZK/£ 29.375 +0,05%

CZK/CHF 25.729 +0,16%

08. 03. 2018

0 komentářů

Subjekty:

ČSOB přichází s novým komunikačním konceptem. Jindra a Jindra představí nevšední služby dostupné každému z nás

 

ČSOB přichází s novým komunikačním konceptem, který je postaven na nevšedních zážitcích dvou hlavních hrdinů, manželského páru Jindry a Jindry. Hlavními tvářemi konceptu, na němž se podílela agentura J. Walter Thompson, jsou herci Marie Doležalová a Marek Taclík.

Loading



 

„Jsme bankou, jejíž služby jsou dostupné skutečně každému, a to v té nejvyšší kvalitě. Od toho se také odvíjí náš nový kreativní koncept, který ukazuje, že každý náš klient může zažít něco neobyčejného a nevšedního, a to i díky našim produktům a službám,“ sdělila Renata Pixová – Němcová, výkonná ředitelka skupinové komunikace ČSOB.

Jindra a Jindra jsou docela obyčejní manželé, mezi kterými to i po letech stále jiskří. Úplně obyčejní však nejsou. Umí si totiž užívat radostí, které jim přináší každodenní život. Díky jejich příběhům jsme svědky toho, jak se snaží jeden druhého potěšit a příjemně překvapit.

První kampaň v novém komunikačním konceptu startuje 12. března a bude zaměřena na účet od ČSOB, který klienty odmění za platbu kartou a navíc je úplně zdarma. Kampaň bude probíhat ve formě televizních spotů, outdoorové reklamy, online kampaně a prostřednictvím vizuálů v bankovních pobočkách ČSOB. Nový koncept bude využíván v rámci celé skupiny ČSOB. V průběhu roku se v něm také představí ČSOB Pojišťovna a bude využit i pro podporu CSR projektů.

„‘Nikdy nevěřte, že něco není pro vás‘ – tak zní hlavní motto nového komunikačního konceptu. Jindra a Jindra se v každém spotu ocitají na různých místech, o nichž si dosud nedokázali představit, že by je mohli kdy navštívit. Teď si to ale díky novým produktům a službám ČSOB mohou dovolit, stejně jako si i naši klienti mohou dovolit služby a produkty ČSOB díky jejich výhodnosti, užitečnosti a jednoduchosti,“ dodává Renata Pixová – Němcová.

REKLAMA

Jindra a Jindra se s týdenním předstihem představí i zaměstnancům ČSOB. Na každou pobočku ČSOB byl doručen dárek s pozvánkou na představení nového spotu, kterého se zúčastní i hlavní protagonisté a bude přenášen do všech regionů. Kolegům se navíc spot představí také prostřednictvím personalizovaného videa.

Loading

Vstoupit do diskuze 0 komentářů

Zdroj a více informací: CII750.cz

 


Související články

Šest největších bank v ČR mělo za první čtvrtletí nižší zisk o 8 %

Foto: Shutterstock O necelou miliardu korun klesl v prvním čtvrtletí 2021 čistý zisk šesti největším bankám v České republice, a to z 10,4 na 9,6 miliardy Kč. Vyplývá to z kvartálních výsledků zveřejněných jednotlivými bankami. Ztrátu ovlivněnou důsledky pandemie covid-19 zaznamenaly pouze čtyři banky, dvě naopak svůj […]

Text: Milan Vodička

13. 05. 2021


Diskuze k článku

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna, vyžadované informace jsou označeny hvězdičkou.

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *