CZK/€ 25.275 +0,04%

CZK/$ 23.761 +0,23%

CZK/£ 29.274 -0,83%

CZK/CHF 26.071 -0,05%

11. 04. 2019

2 komentáře

AXA přichází s úplně novým klientským portálem Osobní účet Moje AXA

 

Skupina AXA představila nový, zmodernizovaný klientský portál Osobní účet Moje AXA. Vylepšený design, intuitivní ovládání a optimalizace pro všechny typy zařízení dává klientovi prostor, aby své smlouvy a peníze spravoval jednoduše, online, kdykoliv a odkudkoliv. Klient má správu všech svých smluv na jednom místě. Online tak může oznámit změnu osobních údajů i zadat požadavek na provedení finanční operace. Může také sledovat stav vyřízení pojistných událostí nebo pojmenovat své smlouvy, například podle důvodu jejich založení.

Loading



 

Nový klientský portál Osobní účet Moje AXA je platformou, která sdružuje všechny informace související s klientovými aktivitami. Skupina AXA Česká republika & Slovensko vylepšila nejen design portálu, ale i uživatelský komfort. AXA chce tímto krokem ulehčit svým klientům od zbytečného papírování a složitého dodávání podkladů. Moje AXA totiž obsahuje nejen všechny smlouvy, ale i přehled všech dokumentů ke smlouvám, roční výpisy či daňové výpisy. Klient získá díky novému portálu také přehled o stavu investic a zůstatků na smlouvách. Klienti určitě ocení i možnost online oznámení změn, které u nich nastaly, například změny osobních nebo kontaktních údajů. Online mohou zadávat také své požadavky na finanční operace týkající se jejich smluv. Výhodou je také možnost pojmenovat si smlouvy podle sebe, třeba podle důvodu nebo příležitosti jejich založení.

Osobní účet Moje AXA zároveň poskytuje informace k úhradám plateb na smlouvě včetně QR kódu pro jednodušší provedení platby, ale i informace k nahlašování či sledování pojistných událostí online.

„Moje AXA je nástrojem pro efektivnější komunikaci s našimi klienty. Naší snahou je věci zjednodušovat, a tato platforma to dokonale splňuje. Digitalizace procesů je jednou z našich priorit, proto neustále vyhodnocujeme a sbíráme podněty z praxe. Nastavujeme naše procesy tak, abychom byli pro naše klienty partnerem na každodenní bázi. Je pro nás důležité, aby si nás klienti vybírali na základě dobrých zkušeností,“ uvedl Frederic Boulanger, Chief Marketing & Digital Officer skupiny AXA pro Českou republiku a Slovensko.

„Nový portál Osobního účtu umožňuje klientovi online změny a stahování důležitých dokumentů k jeho smlouvám, a to v případě životního a úrazového pojištění, pojištění vozidla, domácnosti, ale i důchodového připojištění či investičních smluv. Jde o nejčastější služby, které naši klienti využívají, a zároveň jsou pro ně dostupné na jednom místě,“ doplnil Ondřej Vích, Digital Strategy Leader skupiny AXA pro Českou republiku a Slovensko.

REKLAMA

Nová Moje AXA je optimalizovaná pro zobrazení na počítačích, mobilních telefonech i tabletech. Klient ji tak může pohodlně používat kdekoli a kdykoli. Jak nový Osobní účet Moje AXA funguje se můžete podívat na tomto videu.

Tisková zpráva AXA

Loading

Vstoupit do diskuze 2 komentáře

Zdroj a více informací: CII750.cz


Související články


Diskuze k článku

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna, vyžadované informace jsou označeny hvězdičkou.

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

 
 
 

 
  • ing Jaroslava Rákosníková

    2 dubna, 2021

    Dobrý den,
    Dne 4.3.2021 jsem na Váš bankovní účet 1002512530/2700 odeslala platbu ve výši 2 422,- Kč z účtu č. 102968637/0300. Jednalo se pojistnou smlouvu č. 8512162915 povinné ručení automobil Toyota , pana Václava Bártíka. Bohužel vypadl variabilní symbol k platbě. Můžete prosím platbu dohledat a připsat k pojistné smlouvě? Děkuji
    Uvedená smlouva byla o několik dní později zrušena pro likvidaci automobilu. Přeplatek prosím vrátit na původní účet .
    Velice děkuji za pomoc s vyřízením .
    ing. Jaroslava Rákosníková

    Odpovědět

  • Zdenek Vitásek

    11 května, 2021

    Zdravím, jelikoš již neposíláte každý rok výpis, tak bych uvítal se dostat do účtu tu.
    č. smlouvy 1800311021

    Odpovědět