Sobota 23. ledna. Svátek má Zdeněk.

S asistenčními službami Allianz vyzrajete i na počítačové viry

Běžnou a hojně využívanou součástí pojištění se v posledních letech stávají asistenční služby. Na odtah nepojízdného vozidla si řidiči pomalu zvykají, podobnou službu mohou využít i cyklisté. Stále více klientů Allianz ale v poslední době využívá i asistenčních služeb spojených s pojištěním domů a bytů.  Zabouchnuté klíče a následný zásah zámečníka je jen jednou z mnoha asistencí, které jsou samozřejmostí. Stále více lidí si sjednává i odbornou pomoc v oblasti výpočetní techniky.

„Naši klienti se mohou obrátit na asistenční linku Allianz pojišťovny, kde je operátoři vyslechnou a jejich požadavek předají specialistovi v asistenční službě, který pomůže problém s počítačem vyřešit,“ popisuje metodik pojištění Josef Šrut.

Asistenční služba vyjde na 200 korun ročně a pojistník za to získá celkem dva zásahy, každý v hodnotě do čtyř tisíc korun. Mezi nejčastější pomoci patří odstranění chybové hlášky, obnova dat, zapomenuté heslo nebo odvirování počítače.

„Klient tak získává nepřetržitou podporu a nemusí nutně v případě problémů počítač zabalit a odvézt do opravny nebo volat specialistu, který by přijel přímo na místo. Pomoci umíme samozřejmě jen se softwarovými problémy, nikoliv s tím, když se někomu rozbije klávesnice nebo třeba pevný disk,“ dodává Josef Šrut.

Nejčastěji řeší asistenční služba prostřednictvím vzdáleného přístupu napadení počítače virem po otevření závadné přílohy v mailu. Někdy se IT specialisté setkávají i s úsměvnými úkoly. Stává se, že volají klienti, kterým se ztratily důležité soubory. První cesta odborníků pak vede do koše, kde se skutečně 90 procent postrádaných souborů obvykle nachází.

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna.