CZK/€ 25.165 +0,04%

CZK/$ 23.481 +0,05%

CZK/£ 29.375 +0,05%

CZK/CHF 25.729 +0,16%

26. 05. 2015

0 komentářů

Subjekty:

Asistenční služby Allianz Pražanům nejčastěji otevírají zabouchnuté dveře, zatímco v krajích Moravskoslezském, Ústeckém a Karlovarském vyhánějí z domů i krysy a potkany

 


 

Zajímavostí je, že z elektrospotřebičů se nejčastěji lidem porouchaly pračky – 468× a myčky – 427×. Naopak kupodivu nejméně často se opravovaly chladničky – 176 případů a pouhých 17 mrazáků. Zabouchnuté dveře, nebo jakkoliv poškozené zámky, třeba i vteřinovým lepidlem, byly výsadou Pražanů – 2473 případů, což je zhruba polovina ze všech, byla právě jejich dílem. Naopak všechny další kraje si na vrub zámečníků připsaly maximálně 300 případů.  Ostatně ve většině zásahů, ať už se týkaly jakéhokoliv řemesla, suverénně vedlo hlavní město, pouze s jedinou výjimkou – deratizací. Tady Prahu totálně převálcovaly Karlovy Vary, kde bylo 117 deratizačních zásahů a spolu s kraji Ústeckým a Moravskoslezským tvořily plnou polovinu všech 490 deratizací v celé republice. Nejčastěji se lidé chtějí zbavit štěnic a nepříjemných hlodavců.

A jaké jsou průměrné náklady na zásahy jednotlivých profesí? Nejdražší jsou služby pokrývačů – v průměru vyjdou na 3254 Kč, průměrná cena ostatních prací se pohybuje kolem 2600 – 2900 Kč, naopak levnější bývají práce zámečníků, jejichž ceny jsou od 1700 do 2300 Kč podle náročnosti zásahu. Služby domácí asistence jsou zahrnuty do všech majetkových pojištění, ať už se týkají domácností, nebo nemovitostí.  „Jejich rozsah si může pojištěný zvolit sám – na výběr má několik variant buď dva roční zásahy s limity 2000 Kč, nebo s limitem dvojnásobným a navíc s již zmíněnou deratizací, nebo prodlouženou záruku na elektrospotřebiče po dobu pěti let. Případy, kdy by vybrané limity nebyly dostačující, jsou pouze velmi výjimečné,“ dodává Monika Hotová, produktová specialistka pojištění majetku Allianz.

Jak se zpětně zjišťuje spokojenost zákazníků se službami, případně jak se řeší situace, pokud má klient s řemeslníkem nějaký problém? „Pravidelně měsíčně zjišťujeme spokojenost zákazníků se službami formou měření ukazatele NPS. Za rok 2014 dosáhl tento ukazatel hodnoty 74 %, takže 7 klientů z 10 by doporučilo naše ostatním. Evidovali jsme pouze 12 oprávněných reklamací a za stejné období asistenční služba obdržela 41 pochval,“ dodává Martin Černík.

Asistenční služby zvládnou i urgentní zásah.  Na asistenční linku zavolala klientka s prosbou o pomoc, když jí hasiči rozřezali dveře, aby se k ní dostali poté, co doma zkolabovala. Pracovník asistenční linky obratem zajistil opravu a opětovné zprovoznění zdemolovaného zámku u dveří.  Podobně jako paní z Prahy 5, které v brzkých ranních hodinách praskl bojler. Smluvní poskytovatel byl na místě do hodiny a oprava proběhla ještě před odchodem klientky do práce.

Klienti volali své SOS nejčastěji z Prahy- 3613×, ze Středočeského – 1408× a z Moravskoslezského kraje – 1199×. V ostatních regionech republiky nepřekročil celkový počet zásahů tisícovku. Nejméně službu využili klienti z Vysočiny a Zlínského kraje. Je to zejména tím, že v těchto krajích si lidé zatím nejméně zvykli volat pomoc přes asistenční službu a zároveň mají jednoduchou cestu ke kamarádské řemeslné výpomoci.

REKLAMA

„S bolestí zubu také vyhledáte raději lékaře, tak proč se v nepříjemných situacích v domácnosti nespolehnout na profesionálního odborníka, zvlášť když je na dosah jednoho zavolání.  Asistenční linka domácí asistence je k dispozici 24 hodin 7dní v týdnu. Nikdo se tedy nemusí obávat, že na jeho problémy po páté hodině odpolední nebude mít řemeslník čas,“ uzavírá Martin Černík.

Loading

Vstoupit do diskuze 0 komentářů

Zdroj a více informací: CII750.cz

 


Související články

Životní pojištění v hledáčku organizovaných podvodníků

Pojistných podvodů rok od roku přibývá. Největší počet podvodů je tradičně zaměřeno na pojištění motorových vozidel. Vynalézavost podvodníků ale nezná mezí a proto se v poslední době stále více setkáváme s podvody v úrazovém a životním pojištění. Podvádějí klienti, poradci, lékaři i rehabilitační pracovníci. Rozšiřovat se začaly i organizované pojistné podvody. 

Text: Jana Zámečníková

19. 01. 2016

Spoluúčast na havarijním pojištění si dobře spočítejte. Škoda vás může vyjít draho

Ke každému vozidlu je dobré mít i havarijní pojištění. Jak se ale orientovat v pojistkách a jaký vliv na naše rozhodnutí bude mít spoluúčast při sjednané smlouvě? Spoluúčast na škodní události je dvojsečným nástrojem pro mnoho pojišťoven. Na jednu stranu tu máme podstatně levnější havarijní pojištění, na straně druhé ale leží nemožnost hlášení drobné škody.

Text: Jan Lukeš

27. 08. 2015


Diskuze k článku

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna, vyžadované informace jsou označeny hvězdičkou.

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *