CZK/€ 24.320 -0,02%

CZK/$ 20.631 -0,33%

CZK/£ 27.861 +0,15%

CZK/CHF 26.193 +0,32%

14. 08. 2019

Subjekty:

Asistenční službu je nyní možné objednat bez volání

 

Pro řidiče v nouzi nabízí Česká pojišťovna užitečnou novinku. Tou je možnost objednat si autoasistenci bez volání. Přivolat si na pomoc asistenční službu je nyní možné prostřednictvím digitálního rozhraní. V něm si službu nejen objednáte, ale díky ní uvidíte i přesnou polohu asistenčního vozu. V reálném čase je tak možné sledovat, jak se k místu nehody či poruchy blíží.

Loading



 

V současné době lidé více a více komunikují prostřednictvím internetu. Taková komunikace je pro ně pohodlná a efektivní. Na to reaguje Česká pojišťovna a do oblasti asistenčních služeb, kde zatím dominuje telefonický kontakt, přináší novinku v podobě možnosti objednat si asistenci on-line a bez volání. „Je to moderní způsob, jak řidičům odpovědět na nejdůležitější otázku, tedy jak rychle a kdy přesně pomoc dorazí,“ komentuje zavedení novinky tisková mluvčí České pojišťovny Ivana Buriánková.

Těší nás, že po několikaletém vývoji automatického dispečinku pro zpracování nových asistenčních zásahů, můžeme tuto službu posunout o krok vpřed a nabídnout ji nyní k využití přímo koncovým klientům,“ doplňuje Michal Pospíšil z Europ Assistance, která pro Českou pojišťovnu asistenční služby zajišťuje.

Digitální autoasistence patří mezi nejvýznamnější inovace na českém trhu asistenčních služeb. Pokud dojde k nehodě nebo poruše, řidič zadá do jednoduchého webového formuláře základní informace. Po jeho vyplnění a odeslání svého požadavku-objednávky obdrží SMS s odkazem na mapu, kde může v reálném čase sledovat blížící se pomoc.

Díky tomu odpadá nutnost telefonátů na asistenční linku a čekání na spojení s operátorem, což může v časech dopravních špiček, kdy lidé nejvíce žádají o pomoc, znamenat pro řidiče v nouzi určité zdržení. Velkou výhodou také je, že řidič spolu s polohou dostane o zásahovém vozu i další podrobné informace. Ví tak přesně, kdy a koho má čekat. Na mapě pak může sledovat dovezení svého automobilu až do servisu, pokud je nutný odtah.

REKLAMA

Pro využití digitální autoasistence není nutné instalovat žádnou speciální aplikaci, postačí mobilní telefon s přístupem na internet. Služba je k dispozici pro klienty České pojišťovny na webových stránkách www.ceskapojistovna-asistence.cz. Mohou ji využít všichni, kteří mají asistenční služby sjednané v rámci povinného ručení, havarijního pojištění či komplexního pojištění vozu.

Loading


Související články

Rozhovor: Chceme, aby se Swiss Life Select stal v oblasti finančního poradenství vzorem etiky a kvality

V prostředí finančního poradenství, kde se prolínají technologické inovace, měnící se regulace a rostoucí nároky klientů, je klíčové mít jasnou strategii a silné vedení. Swiss Life Select Česká republika (SLS) pod vedením Karla Šulce, generálního ředitele a předsedy představenstva, prochází významnou transformací, která ovlivňuje nejen její vnitřní […]

Text: Redakce

Foto: Shutterstck

23. 12. 2025

Jak se změní daně a minimální odvody živnostníků v příštím roce

Podnikání na živnostenský list přináší kromě svobody a flexibility také povinnost pravidelně odvádět daně a pojistné na sociální a zdravotní pojištění. Rok 2026 měl podle původních plánů přinést další zpřísnění podmínek a postupné navyšování minimálních odvodů. V důsledku politických změn však dochází k přehodnocení některých opatření, což […]

Text: Redakce

Foto: Shutterstck

08. 12. 2025

Ošetřovné v praxi: Co musí rodiče znát a kdy je zaměstnavatel nesmí sankcionovat

S příchodem chladnějších dnů přibývá nemocných dětí a s nimi i rodičů, kteří musí zůstat doma. Ošetřovné jim sice zaručuje zákon, ale v praxi znamená kratší příjem, složitější organizaci práce i otázky, kdy a jestli má smysl se připojistit. Odborníci připomínají, že zaměstnavatel nemůže rodiče kvůli časté absenci […]

Text: Redakce

Foto: Shutterstck

01. 12. 2025