08. 09. 2014
Subjekty:
Allianz změnila pohled na volant a zahájila novou reklamní kampaň
„Až do konce října máme po celé České republice takřka 70 billboardů, jejichž motiv budeme měnit,“ vysvětluje marketingový ředitel Allianz pojišťovny Pavel Jechort. „Kromě toho budeme mít v následujících šesti týdnech v televizi reklamní spoty, které určitě nepřehlédnete, protože vtipnou formou upozorňují na širokou škálu našich produktů,“ doplňuje Jechort.
Allianz v rámci letošní podzimní kampaně se značnou nadsázkou poukazuje na to, že ať už se lidem přihodí cokoliv, vždy jim pomůže. Jejím hlavním posláním je co nejvíce ulehčit nastalou situaci. Nezáleží na tom, mají-li zrovna problém s autem, nebo je třeba vytopí soused. První odpověď na tyto trable zní „Allianz. Stačí jen zavolat.“