02. 02. 2016
Subjekty:
Allianz je celosvětově nejcennější pojišťovací značkou. Její hodnota přesahuje půl bilionu korun
Společnost Brand Finance vyhodnotila strategii skupiny, postavenou na orientaci na zákazníka a zevrubné digitalizaci pojišťovacích procesů, jako záruku stability v současném nevyzpytatelném tržním prostředí i příslib budoucí prosperity. Důkazem, že se Allianz daří inovace uvádět do praxe, je stále rostoucí hrubé předepsané pojistné. Také díky tomu se značka oproti loňskému roku posunula o jednu příčku výše.
„Toto skvělé hodnocení poukazuje na to, že naše strategie jedné značky, stejně jako naše zřejmá orientace na zákazníka a digitalizaci, budují důvěru a oslovují naše klienty po celém světě. Chtěli bychom jim poděkovat za jejich rostoucí loajalitu,“ okomentoval výsledky průzkumu Christian Deuringer, brand manažer skupiny Allianz.
Značka Allianz vykazuje výborné výsledky nejen v globálním srovnání, ale i na českém trhu. Jako třetí největší pojišťovna v Česku získala Allianz loni celou řadu ocenění. V soutěži Fincentrum Banka roku 2015 se stala Pojišťovnou roku 2015, posbírala zde ale první místa i za své autopojištění a životní pojištění. V Ceně Hospodářských novin získala titul Nejlepší neživotní pojišťovny 2015, zařadila se i mezi nejprestižnější české značky v rámci Czech Business Superbrands Award 2015. Celkem loni získala ještě dalších deset ocenění, které ji umístily na stupně vítězů.