CZK/€ 24.775 -0,65%

CZK/$ 22.948 -0,80%

CZK/£ 28.793 -0,65%

CZK/CHF 25.324 -0,71%

02. 05. 2023

0 komentářů

Swiss Life Select spouští svou historicky největší kampaň v ČR

 

Fincentrum & Swiss Life Select a.s. změnila k 1. květnu 2023 název na Swiss Life Select a.s., její dceřiná realitní společnost na Swiss Life Select Reality s.r.o. Sjednocenou značku podpoří marketingová kampaň, jejímž cílem je propagovat práci finančních konzultantů i realitních makléřů, kteří poskytují své služby výhradně pod značkou Swiss Life Select.

Loading



 

„Naší zatím největší mediální kampaní chceme zvýšit povědomí o tom, že Swiss Life je silná značka, která má celosvětový dosah. Během 165 let své historie se stala synonymem švýcarské kvality, jistoty a spolehlivosti. I díky tomu můžeme na českém trhu nabízet služby té nejvyšší kvality. Pomáháme klientům vést život podle vlastních představ,“ řekl Karel Šulc, generální ředitel Swiss Life Select.

Masivní kampaň proběhne ve dvou vlnách. První odstartovala se změnou názvů 1. května, druhá je naplánována na konec prázdnin a celý podzim tohoto roku.

V první vlně budou v televizní kampani použity třicetivteřinové spoty, jejichž cílem je podpořit znalost značky a posílit pozitivní emoce k ní. Kampaň v kreativě pracuje se švýcarskou spolehlivostí a tradicí, která je známá po celém světě. Ve druhé vlně budou využity kratší desetivteřinové spoty a sponzoring pořadů. Mediální kampaň poběží také na nejposlouchanějších celostátních rozhlasových stanicích. I v audio verzi kampaně pracuje Swiss Life Select s motivem tradice a spolehlivosti. Za kreativním konceptem stojí agentura Ydeal.

Interní tým ve spolupráci s mediální agenturou naplánoval také kampaň napříč online kanály. Využije video formáty, statické bannery i textovou reklamu. V letních měsících bude kampaň doplněna také o outdoorové plochy – billboardy a bigboardy.

REKLAMA

„Pro Swiss Life Select jsme připravili kreativní koncept, který vyvolává emoce založené na událostech, které jsou v životě opravdu důležité. Snažili jsme se symbolizovat, co znamená vést život podle vlastních představ. Protože v životě nejde jen o peníze, chceme poukázat na to, co je skutečně důležité – například naše děti a mezilidské vztahy,“ říká ke konceptu Martin Komárek z agentury Ydeal. „Důležitou symbolikou v kampani je role někoho, kdo nám pomáhá vést život podle našich představ – v případě dětí jsou to jejich rodiče. A v případě rodičů pak konzultanti a makléři Swiss Life Select, coby partneři při přijímání správných finančních rozhodnutí.“

Kampaň pro Swiss Life Select připravila reklamní agentura Ydeal. Režisérem televizních spotů je Nikolas Rigo. O digitální část kampaně se postarala agentura Doblogoo.

Loading

Vstoupit do diskuze 0 komentářů

Zdroj a více informací: CII750.cz

 


Související články

Pomůže ekologií více investice do „zelených“ nebo naopak „špinavých“ firem? Odpověď možná překvapí

Zelené investování ve skutečnosti škodí životnímu prostředí, dokládá nová studie (abstrakt níže) autorů Samuela Hartzmarka z Boston College a Kelly Shueové z Yale School of Management. Investoři, kteří podlehli zelenému imperativu doby, ESG, kupují akcie emisně „čistých firem“, zatímco se zbavují akcií „špinavých firem“. Vylepšují si tím ESG skóre […]

Text: Redakce

Foto: Shutterstock

10. 05. 2024


Diskuze k článku

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna, vyžadované informace jsou označeny hvězdičkou.

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *