Pondělí 26. října. Svátek má Erik.

Projekt uvedení značky AXA v ČR získal ocenění Asociace PR agentur

Vstup značky AXA na český trh byl v rámci ocenění „Česká cena za PR“ odměněn jako nejlepší projekt v kategorii korporátní komunikace za rok 2007.

Projekt skupiny AXA skal ve své kategorii také Cenu zahraničního porotce. AXA byla v loňském roce komunikována jako zcela nový hráč na trhu v ČR, a to se komunikačními aktivitami podařilo také prodat předat široké veřejnosti.

„Veškeré naše aktivity při vstupu finanční skupiny AXA na český trh jsme zaměřili na to, abychom předešli stigmatu pouze dalšího z mnoha rebrandingů společnosti. Toto se nám povedlo, protože po půl roce působení na českém trhu znalo značku AXA 33 % respondentů výzkumu znalosti značek společnosti Millward Brown. Ocenění od asociace je dalším důkazem toho, že se naše aktivity ubíraly správným směrem, “ uvedl Marek Zeman, ředitel PR a komunikace finanční skupiny AXA pro ČR a SR.

Důvody, které vedly ke zvolení byly zejména: jedinečnost zvolené strategie (místo rebrandingu po akvizici s Winterthurem vybudování nové identity), specifická situace (již třetí identita v průběhu dvou let) a výrazný úspěch.

Zdroj: Tisková zpráva AXA

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna.