Úterý 15. června. Svátek má Vít.

PF AEGON se snaží upoutat humorem

Penze Daniel Kuchta 30.06.2008 | 17:16 1 Komentář

Nová reklamní kampaň penzijního fondu AEGON cílí na mladé prostřednictvím interaktivního a zábavného vyhledávače nejlepší penze.

Nová microsite penze.aegon.cz je koncipována jako internetový vyhledavač, jehož prostřednictvím (zadáním prakticky jakéhokoli slova) mohou lidé najít informace o penzijním fondu AEGON, o systému penzijního připojištění, nebo se dostat na externí, i vtipné, odkazy související s penzí a důchodem. Kromě toho mohou návštěvníci každý den vyhrát iPod Touch.

Martin Turek, marketingový ředitel AEGON, říká: „Internet je interaktivní médium, které lidé stále ve větší míře využívají pro zábavu. Při tvorbě kampaně jsme se to snažili maximálně využít. Internetový vyhledávač je nástroj, který všichni používají, my jsme mu dali vlastní rozměr.

Koncept stránky, grafickou podobnu i doprovodné kampaně pro AEGON vytvořila agentura Web Design Factory, která s AEGON spolupracuje již několik let.

Zdroj: Tisková zpráva AEGON

Jeden komentář: “PF AEGON se snaží upoutat humorem”

  1. aegon napsal:

    Vysmějeme se našim klientům…

    Naši klienti jsou nám pro smích…

    Zhodnotíme Vaše peníze humorem…

    Popadneme klientské pupky…

    atd…

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna.