Úterý 27. října. Svátek mají Šarlota a Zoe.

Online pojištění Allianz si získává nové zákazníky

Allianz Direct, dceřiná společnost pojišťovny Allianz, eviduje zvýšený zájem o uzavírání pojistných smluv online. Největší podíl klientů tvoří, možná podle očekávání, mladší lidé ve věku 25 – 39 let.

Společnost Allianz Direct začala v roce 2006 s přímou nabídkou pojistných produktů Allianz pojišťovny. Akutálně nabízí možnost on-line sjednání povinného ručení, havarijního pojištění, cestovního pojištění a nově také penzijního připojištění.

"Počet našich klientů vzrůstá každým měsícem o desítky procent," říká Jitka Basová, jednatelka společnosti Allianz Direct a doplňuje: "množství uzavřených smluv povinného ručení vzrostl od ledna 2007 více než dvakrát, na havarijním pojištění téměř čtyřikrát. V sezóně se až 50 % cestovních pojistek sjednává právě touto cestou."

Šedesát procent všech online uzavřených smluv povinného ručení připadalo na klienty ve věku mezi 25 a 39 lety, v případě havarijního pojištění to bylo 55 %. Oblíbenost on-line pojištění roste však i u klientů mezi 40 a 60 lety, kteří uzavřeli více než 30 % smluv na autopojištění. Klienti starší 60 let uzavřeli 5 % smluv.

Zájemce o pojištění Allianz si mohou nezávazně na stránkách www.AllianzDirect.cz a vytvořit osobní konto, kde si může kdykoliv prohlédnout již uzavřené pojistky nebo si připravit pojistku pro pozdější využití. Cena připravené pojistné smlouvy je garantována až devadesát dní ode dne uložení nabídky.

Zdroj:
Tisková zpráva Allianz

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna.