CZK/€ 25.165 +0,04%

CZK/$ 23.481 +0,05%

CZK/£ 29.375 +0,05%

CZK/CHF 25.729 +0,16%

10. 03. 2015

23 komentářů

Dohoda Partners a UniCredit Bank o převzetí několika franšízových poboček je na spadnutí

 


 

„Skutečně jednáme s UniCredit Banko tom, abychom se stali ‚master franšízantem‘ několika jejích franšíz a jsme velmi blízko dohodě,“ uvedl Petr Borkovec, šéf Partners Financial Services.

Vlastnictví franšízového obchodního místa naší bankou a rozsah poskytovaných služeb klientům zůstává nezměněn a samozřejmě se značkou UniCredit Bank. Ve vybrané části franšízové obchodní sítě budou klienti moci kromě našich služeb využít i služby společnosti Partners, které budou poskytovány v rámci dobře označené části obchodního místa,“ dodal mluvčí UniCredit Bank Petr Plocek.
Zdroj : iDnes.cz

Loading

Vstoupit do diskuze 23 komentářů

Zdroj a více informací: CII750.cz

 


Související články

brexit

Nový start nebo historická chyba?

Zdroj: Pixabay.com Smlouva o vztazích mezi Evropskou unií a Velkou Británií po schválení ve Wetsminsteru získala i souhlas evropských poslanců. Mluvilo se o novém startu i o „první obchodní smlouvě, která zavádí bariéry“.

Text: Karel Pučelík

29. 04. 2021

brexit

Další rok s brexitem je za námi. Bude poslední?

Velká Británie v těchto dnech rozhodně nepatří mezi ekonomicky nejistější oblasti. Na vině jsou jen těžko předvídatelné komplikace pandemie koronaviru. Ty očekávané naopak reprezentuje brexit. Jak dobrá je vyjednaná dohoda?

Text: Karel Pučelík

30. 12. 2020


Diskuze k článku

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna, vyžadované informace jsou označeny hvězdičkou.

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

 
 
 

 
  • hmm

    10 března, 2015

    „nezávislé“ finanční poradenství

    Odpovědět

  • on

    11 března, 2015

    Závist. Na rozhodování poradců a jejich doporučení to nemá žádný vliv. S Uni běží strategická spolupráce roky a nejsilnější v hypotékách je stejně KB a HB.

    Odpovědět

  • Yowie

    11 března, 2015

    on: Tak to rád slyším, pamatuji, jak se před už docela hodně lety tehdy Prouza prsil, jak Partners seženou do 3 let sto tisíc klientů, že prý na to sepsali smlouvu…

    Takže žádné doporučení od nadřízených nejsou a klidně mi doporučíte třeba i hypo od např. M-bank, se kterou už nespolupracujete, pokud to pro mě bude výhodnější?

    Nenechte se vysmát…:-)

    Odpovědět

  • vasek

    11 března, 2015

    Mluvil jsem s lidmi z PFS a opravdu se UCB nijak nenadržuje. Také tomu odpovídají i statistiky.
    Ale když teda následně odbočujte od UCB k mBank, tak zcela nezaujatě mohu říct, že dělat hypotéku v mBank je pouze pro otrlé. Zlatá UCB. Nenechte se vysmát…

    Odpovědět

  • z pojišťovny

    11 března, 2015

    Řeknete nám, proč to Partners dělají? UCB se zbavuje poboček, které jí nefungují a které nechce. Na mě to dělá dojem, že si v Partners zakládají na další Polsko.

    Odpovědět

  • honza

    11 března, 2015

    jasný, lepší by bylo nedělat přece nic. :)

    kdybyste to chápal nebo kdyby váš názor byl relevantní, tak nesedíte u téhle diskuse. :)

    Odpovědět

  • ...

    11 března, 2015

    z odpovědi toho borce pode mnou si nic nedělejte,

    Každopádně si myslím, že druhé polsko to pro ně být nemusí. UCB jsou bankovní pobočky a tam je model fungování trošku jiný. Lidi z bank nechodí za klienty navolávat sice musí, ale nejsou tak úspěšní v akvizici jako poradci, ti zase na druhou stranu potřebují místo k setkávání s klientem, přece jen působí líp, když jde klient někam, kde to vypadá jako bankovní pobočka. Mimo to ty už jsou zařízené a není potřeba je výrazně předělávat. Navíc si můžou vyměnit databázi k vzájemnému obsloužení klientů. Jedna strana se snaží zbavit zátěže, druhá v tom vidí příležitost. Uvidíme, ale smysl to určitě dává.

    Odpovědět

  • Yowie

    11 března, 2015

    Panové, děkuji za odpovědi.

    Odkazuji na tento letitý článek:

    http://finmag­.penize.cz/fi­nancni-poradenstvi/264492-tomas-prouza-unicreditu-muzeme-privest-sto-tisic-novych-klientu

    Každý, kdo umí do pěti napočítat, musí mít jasno, stejně jako svého času tlačení Axy Gen. X nebo Axa CZK konta, pamatujete? To byla náhoda, co? :-) Nebo jste mladí ušáci?

    Vtipné je, že letití hypotékáři z M-bank tvrdí to samé o Partners: „spolupráci jsme kdysi zkoušeli a byl to děs. s třetími stranami to neumí a odnášeli to klienti.“

    Prý poradci často nebyli schopni v měsíční lhůtě rezervace úroků zařídit vše potřebné, nebo, jak už to tak v MLM často bývá, rovnou skončili apod…

    Ti borci tam dělají už třeba 6–7 let, za to takhle starého poradce, snad kromě pana Hanzla, neznám. Komu pak věřit, že?

    Jinak u M-bank mám hypo já i někteří moji příbuzní, kteří rozhodně nejsou ohledně financí nějak na výši, přesto všechno proběhlo v pohodě a bez problémů…

    To mě tak napadá, k čemu ten poradce tedy vlastně je? Abych měl při vyřizování hypotéky problémy? Nebo k čemu? Aby nešla kvůli provizi snížit cena? Já nevím, mě to připadá asi stejně zbytečné, jako kdyby někdo postával u pisoáru a držel Vám při močení nářadí, a pak za to chtěl dvacku…:-)

    já: pro Vás klidně nicka nejnickovatější, jak je ctěná libost, MLM rozebírám už dlouho, takže tohle prosím zkoušejte na ušáky po maturitě, na ty to možná ještě funguje…

    Odpovědět

  • vasek

    11 března, 2015

    Ten článek je z roku 2010. Skutečnost od té doby jej tedy nenaplňuje. Nedělejte ze sebe „ušáka“.

    Vaše příběhy s hypotékami (tedy hlavně „KB story“) se tu řešily několikrát a jste hlavně kecal. O principu jejich konstrukce ve vazbě na obchodní vztahy toho víte asi tolik jako Patrik Chrz o pojištění…

    Odpovědět

  • Yowie

    11 března, 2015

    vasek: Ano, článek je z roku 2010 a píše se v něm o smlouvě na 3 roky a za tu dobu přivedení až 100 000 klientů do UCB…

    Kecal…:-) Pane Vašku, kecalové byli do jednoho, opakuji do jednoho, pánové poradci, které jsem potkal, ať už z Partners, nebo odjinud. Chtěl jsem to, co všichni slibují, nejlepší, nejvýhodnější… logicky tedy mj. nejlevnější s určitou variabilitou, kterou např. M-bank nabízí.

    A realita je taková, že nikdo svá tvrzení neprokázal, o což jsem se samozřejmě chtěl podělit, jako asi každý, komu někdo lže.

    Chápu, že Vás to asi jako poradce štve, ale je to tak, slovo od slova.

    Z toho, že nemůžete nabídnout to nejlepší mě neobviňujte, za to já nemůžu, třeba se raději nechte zaměstnat někde na pobočce…

    Máte pravdu, nevím všechno, vím jen, že mi byly ve své době nabízeny průměrné produkty o které jsem nestál, protože jsem si sám sehnal a vyjednal lepší.

    A principu konstrukce ve vazbě na obchodní vztahy vím snad jen to, že jsem tu a tam zaslechl o nějakých bonusových výletech do středomoří za splněné objemy v určitém období…:-)

    Podle letmého prolistování Partners magazínu to tak asi je dodnes…

    Odpovědět

  • ...

    11 března, 2015

    Fakt jsem první nevěděl, jestli se smát nebo brečet :) je zvláštní, že popisujete už několikrát příhodu o tom, jak jste získal hypotéku lepší než poradci a to jste byl jako běžný klient. Je tu ale problém, to se stalo po tom, co jste strávil nějakou chvíli v poradenské společnosti a zjistil že se to tak děje. Tyhle schopnosti navíc podpořené zkušeností nemá každý, je spousta lidí co to nedokáže ani omylem. Prostě jste věděl, co po nich chcete a kam až lze zajít. Podle mě se tím lze chlubit, ale nelze tím pomlouvat poradce. Působí to pak jako absolvent potravinářské školy, který si vyrábí domácí sýr. S tím, že ty kupované jsou extrémně předražené.

    Odpovědět

  • Yowie

    11 března, 2015

    …: Kdybych věděl, že něco nabízím a je to jen (pod)průměr, asi bych spíš brečel…

    „Tyhle schopnosti, navíc podpořené zkušeností“… Neee…:-)

    To jako myslíte, že když nám pan školitel vyprávěl o snech, milionech, drahých autech, nevýhodách práce – výhodách podnikání (pardon, švarcsystému) a z 95% volném trhu, tak že mě to nějak nasměrovalo k tomu, abych si vyřídil levnější hypotéku?

    Pravda, pár minut se hovořilo o investiční hypotéce, tehdy poradenský hit – víc produktů, víc Adidas, že? :-)

    Víte, proč jsem vlastně odešel, aniž bych pořádně přišel? Protože jsem se nic nedověděl…

    Velmi naivně jsem očekával nějaké solidní školení, místo toho se mi dostalo Kiyosakiho pindů o kvadrantech a hromady nadutých keců. Btw. o Partners bance mluvili už tehdy…:-)

    Kde je? Jo aha, to Partners konto, alias na tyrkysovo namalovaný BÚ od UCB…

    Byl jsem z toho tak znechucen, že jsem to nikdy nezačal dělat. Nakonec mezi těmi často nezaměstnanými zoufalci jsem byl zdaleka nejlépe zaměstnán.

    A teď proč to pořád dokola opakuju? Jednak MLM ovečky se pořád obměňují, takže můj příběh nikdy nezestárne, protože má stále mnoho nových čtenářů. A pak také pro to, že to může udělat každý. Ano, každý může jít pro hypotéku do několika poboček nebo k několika poradcům, ideálně to zkombinovat a tlačit tak dlouho, dokud nevymáčkne z jednoho či druhého nejvíc.

    Jednoduché a účinné. O tom by nakonec mělo být MLM ne? Sdílení osobních zkušeností s tím či oním, jen já na tom nepotřebuji vydělávat a šířím to zdarma…

    Odpovědět

  • on

    11 března, 2015

    ano, jde z vás cítit silná osobnost, důvěryhodnost, velké schopnosti a inteligence a taková upřímnost a integrita. štěstí, že takoví se nacházejí právě a jen v České republice. :)) a že vyvažujete tu část, která jen mele a pomlouvá vše kolem a ještě z toho dělá něco zásadového, principiálního a významného a jakákoliv práce nikde.

  • Yowie

    12 března, 2015

    on: že se nacházím v ČR rozhodně netvrdím…

  • vasek

    11 března, 2015

    „Z toho, že nemůžete nabídnout to nejlepší mě neobviňujte, za to já nemůžu, třeba se raději nechte zaměstnat někde na pobočce…“
    Jestli nejlepší nabídkou myslíte mBank, tak vězte, že to opravdu není nejlepší nabídka. A to služeb mBank také využívám. Nesmíte dát na to, co vidíte na internetu, nebo co si jako člověk z ulice vyjednáte v bance. Za těmi skutečně top nabídkami totiž stojí jiné věci… To ale kecal nepochopí.

    Odpovědět

  • Yowie

    12 března, 2015

    Vašek: Byla to nejlepší varianta, podle mnou zvolených kritérií – náklady + flexibilita.

    Samozřejmě, kdybych chtěl pobočku na každém rohu a byl např. internetový analfabet a chtěl si připlatit, šel bych asi jinam.

    Jinak páni poradci to věděli předem, resp. oznámil jsem jim, že vybírám z více nabídek a vyberu to nejlevnější.

    V M-bank mám možnost vyplatit až 20% zbývajícího úvěru zdarma každý rok a můžu to udělat kdykoliv v průběhu roku.

    Kamarád v ČS si za možnost vyplácet hypo musel připlatit a to tu možnost má jeden den v roce…

    Nakonec poradce Partners, když viděl, že to nedá a byl zaříznut manažerkou pobočky KB, začal s tím, jaká je M-bank kampelička a podobné sračky, že patří do skupiny Commerzbank, jedné z největších DE fin. skupin buď nevěděl, nebo si myslel, že jsem blbec? Nevím, každopádně s těmi pomluvami by tyrkysoví kluci měli začít nejdřív u sebe, než z toho začnou obviňovat jiné…:-)

    Odpovědět

  • 11 března, 2015

    Yowie a tu o červené karkulce tam nemáte? :)

    Odpovědět

  • 11 března, 2015

    ne, s M-bank neděláme. není k tomu důvod. spolupráci jsme kdysi zkoušeli a byl to děs. s třetími stranami to neumí a odnášeli to klienti. Pane Yowie chápu, že je jednoduché střílet do čehokoliv, když vím, do koho chci – znáte to o té holi. proč nám neřeknete, kdo jste a pro jakou firmičku pracujete a co nabízíte, ať si můžeme zastřílet my do vás. třeba že jste nicka, která je vypisuje v diskusích a nic nezměnila a ani nedokázala a dokud bude jen pomlouvat a střílet do jiných, tak se to ani nezmění.

    Odpovědět

  • Irgl

    11 března, 2015

    Závist? A co bychom tak asi měli závidět? Vždyť jste s těmi frančízami ještě nic nedokázali.
    To je konec nezávislosti. Pěkně budete psát UNI.

    Odpovědět

  • 11 března, 2015

    ano, nedokázali. přesto obrat 90 mil. Kč za rok 2014, tedy druhý rok fungování, není úplně špatná firma. Vy jste podobnou vybudoval?

    Odpovědět

  • 12 března, 2015

    Společnost Partners si zaplatila průzkum u agentury Ipsos, který na 1009 Češích hodnotil jejich spokojenost s kamennými pobočkami. Výsledek tohoto průzkumu podkládá a potvrzuje jejich krok, koupení frenčízy od UniCredit Bank a získat tak do područí nějaké ty bankovní pobočky, po kterých je podle průzkumu poptávka.

    Z průzkumu vyplývá, že 90% lidí navštěvuje pobočky, z čehož 82% bankovní a 37% pobočky pojišťoven. Přičemž nejvíce je navštěvují lidé ve věku 35 – 49 let. Z těchto průzkumů podle článku na iDNES navíc vyšlo, že Češi jsou konzervativní a nespokojí se jen s online servisem, ale chtějí s lidmi jednat osobně.

    V článku se zmiňuje mluvčí UniCredit Bank o touze zákazníků zařídit co nejvíce věcí na jednom místě. Záležitosti bankovní, investiční i hypoteční. Čímž téměř odpovídá na, ve vzduchu visící otázku, vyvstávající z nedávného článku: UniCredit Bank zřejmě předá část svých franšíz poradcům z Partners, zda budou finanční poradci z Partners prodávat na pobočkách i další produkty.

    S důležitostí poboček souhlasí také většina velký pojišťoven. Shodují se na faktu, že na pobočkách vzniká největší množství podepsaných smluv, zatím co zprostředkování online přispívá pouze jedním procentem a to navíc pouze cestovním pojištěním. Lidé se o uzavření životního pojištění chtějí pobavit s reálnou osobou, která navíc dokáže vytvořit i optimální kombinaci pojištění přímo na míru klientovi.

    Co ovšem klienty na pobočkách trápí, jsou dlouhé fronty doprovázené čekáním téměř padesáti procentům. Ti rovněž oceňují možnost objednat se předem na určitou hodinu.
    Dále z průzkumu vyplývá, že Češi mají raději soukromé kanceláře, než open space. V otevřených prostorách chybí soukromí celkem 27 procentům dotázaných.
    Třetí největší stížností, byl ze strany zákazníků, nevlídný přístup zaměstnanců na pobočkách. S tou se velká část z nich potýká a považuje jí za velký nedostatek.

    Co se týče pojišťoven, tak na území ČR má největší síť poboček Kooperativa s 350ti. Na druhém místě je Allianz s 250ti a Česká pojišťovna stojí na třetím stupínku se 195ti.

    Odkaz: http://m.opojis­teni.cz/ze-zivota/spolecnost-partners-zaplatila-pruzkum-oblibenosti-kamennych-pobocek/

    Odpovědět

  • 25 května, 2015

    S poradenstvím začínal klasicky: vyplněním dotazníku na vysoké škole. Prošel si velkou firmou i poolem. Chtěl původně pracovat jako samostatný poradce, dnes má ale vlastní firmu. O své zkušenosti s podnikáním v poradentví se v rozhovoru s Martinem Dočekalem dělí majitel firmy HypoGuru Vojtěch Pštross.

    Vojto, jak jste se vůbec dostal k finančnímu poradenství?

    První zkušenost proběhla na přelomu září a října 2007 v prvním ročníku vysoké školy. V rámci přednášky se k nám dostali zástupci jedné firmy, kdy po nás všech chtěli vyplnit dotazník o našich plánech do budoucna. Asi týden potom se nám ozvali s nabídkou práce a dozvěděli jsme se, že jde o zástupce OVB. Myšlenka poradenství se mi líbila, ale cítil jsem, že to není ono – vadilo mi to prostředí a nesedli jsme si ani po lidské stránce. Do firmy jsem nenastoupil, ale myšlenka poradenství mě neopustila.

    Správná chvíle přišla až o dva roky později, tedy v roce 2009. Prošel jsem si stránky jednotlivých společností, přečetl recenze, která společnost je „nejlepší“ a z výběru OVB, Fincentrum, Broker Consulting a Partners padla volba na tu poslední. Domluvil jsem si tedy pohovor a tak začala moje cesta ve financích. V Partners jsem byl až do roku 2013, kdy jsem si postupně prošel poradenskými pozicemi až na VIP Consultanta.

    Jaké byly motivy ukončení spolupráce s touto společností?

    Z počátku, než jsem se trochu rozkoukal, mě samozřejmě fascinovala možnost budovat velké struktury, svou firmu. Čím jsem ale byl zkušenější, tím více jsem si uvědomoval, že se profiluji spíš na samostatného poradce. Bavila a baví mě právě ta práce s klientem. Došlo mi, že pokud v MLM systému nebuduji strukturu a vedoucí mi nic nepředávají mimo emailu s dotazem na volání a produkci, nemá smysl v tomto systému zůstat. Navíc se v Partners objevily nové mandátní smlouvy, které si bohužel spousta lidí nečetla a slepě podepsala. To byl další motiv proč odejít.

    Po třech letech jsem se tedy dostal do fáze, kdy jsem už nechtěl budovat jméno cizí společnosti a být podnikatelem, který je v konečném důsledku zaměstnancem. Chtěl jsem být svým vlastním pánem. Nastal tedy čas zahájit spolupráci s nějakým brokerpoolem.

    Podle čeho jste si vybíral své další směrování?

    Vnímal jsem, že největší přidanou hodnotu klienti vidí u financování bydlení – zajištění dokumentů, vyjednání sazby, sestavení kostry případu, volba banky atd. Tuto službu dokážou bez problému doporučit dále. Naopak hůře doporučují pojištění, případně investice, kde vidí přidanou hodnotu poradce většinou až za několik let. Logickým vyústěním byla stránka HypoGuru.

    Cílem bylo dát obyčejným lidem jednoduchý nástroj na kalkulaci hypotečního úvěru, bez nutnosti zadávání jakýchkoliv kontaktů. Hlavní myšlenkou bylo dát potencionálnímu klientovi přidanou hodnotu zdarma a věřit tomu, že v případě, že se mu služba líbí, sám se ozve s žádostí o radu.

    Prošel jste si nějakými “porodními bolestmi”? Bylo něco, co vás zaskočilo?

    Jako u každého nového počinu se porodním bolestem nevyhnete. Přestože jsou kalkulace informativní, je důležité neustále kalkulačku udržovat aktuální, nicméně import máme nastaven ručně a fyzicky se tedy o data stale musí někdo starat, což je náročné. Co se týká fungování v praxi, klienti nám ze zkušenosti spíše pošlou email než, že aby vyplnili formulář k tomu určený. Na základě této zkušenosti proto chystáme I částečný redesign kalkulačky, kde k jednotlivým nabídkám bank budeme udávat i akce a podmínky. Z nástrojů pro zviditelnění se nám nejvíce osvědčila cílená reklama na Facebooku.

    Co mě zaskočilo – vše chce čas. Naše zkušenost je taková, že jsou klienti, kteří k nám přijdou úvěr přepočítat třeba i 5×. Ale ve chvíli, kdy už je to pro ně aktuální, mají nás v hlavě jako ty, na které se mohou obrátit. Svůj účel to tedy plní.

    Takže je to opravdu jen nástroj pro podporu akvizice klientů?

    Ano i ne. Prvním cílem je samozřejmě zmíněná akvizice, zároveň však náš web slouží i jako dobrý motiv při navazování strategické spolupráce s dalšími partnery. Většinou s realitními kancelářemi a dalšími institucemi, kde jsou finanční služby potřeba, ale i novými poradci. Tyto kontakty totiž posíláme do naší interní sítě. Tak, abychom měli našim spolupracovníkům co nabídnout, a nestalo se, že některý poradce nemá nic na práci. Chci mít pro firmu pevný základ, který generuje dostatek obchodů a tato cesta se nám osvědčila.

    Tím se dostáváme k tomu, že jako jednotlivec jste moc dlouho nezůstal..

    Tento projekt se líbil i v mém okolí a po nějaké době se one-man show rozrostla o dalšího parťáka. V té době navíc uzrála myšlenka specializace. Viděli jsme, že není v silách jednoho člověka rozumět všem oblastem finančního plánování. Znát výhody a úskalí veškerých pojistných produktů, sledovat investiční příležitosti a jednotlivé metodiky bank u úvěrů. Rozhodli jsme se tedy transformovat a vytvořit z brandu firmu s tím, že každý se zaměří na určité oblasti finančního trhu a „budeme si pomáhat“ – na bázi vnitřního obchodu.

    S těmito myšlenkami jsem se na trhu již setkal, jak vám to funguje v praxi?

    Funguje – uvedu to na příkladu: Osloví mě klient s tím, že chce řešit komplexně své finance. Odbavím pro něj úvěr a pojištění nemovitosti, druhý kolega připraví investice a třetí člověk pojištění osob. Klienti samozřejmě o tomto postupu vědí a velice jej vítají. Vidí v tomto přístupu odbornost a péči, kterou si zaslouží. Po uskutečnění obchodu si každý poradce nárokuje předem smluvenou část z provize.

    Jak tedy dnes už firma Hypoguru funguje?

    Vzhledem k naší filozofii jsme nechtěli budovat velké struktury. To už tu bylo.:-) Náš kariérní plán má dvě varianty. Protože nerozšiřujeme naše řady o nováčky, ale zkušené poradce, jsou všichni na stejné úrovni a to přímo pod s.r.o. Stavíme se zde do pozice strategického partnera, jehož cílem je pro naše interní poradce zajišťovat dlouhodobé zdroje klientů. Víme, jak je nepříjemné pro některé poradce týdně telefonovat na klienty a snažíme se jim nabídnout alternativu. Ať to jsou kontakty z portálu, realitní kanceláře nebo z velké firmy. Pokud si poradce obchod sežene sám, náleží mu téměř celá provize za uskutečněný obchod. Pokud mu obchod seženeme my, odvádí nám tipařskou provizi.

    V okamžiku, kdybychom se rozrostli ještě více, máme v plánu přidat maximálně jednu manažerskou pozici a mít tedy pozice firma – manažer – poradce. Manažerská pozice nebude založena na „shánění“ lidí do firmy, ale na činnostech, které bude člověk pro HypoGuru vykonávat. Tedy pomáhat navazovat další strategické spolupráce a řídit konkrétní region.

    Na čem aktuálně pracujete a máte nějaké vize do budoucna?

    Co se týká dalšího směřování společnosti, pracujeme na nové verzi webu, který již nebude obsahovat pouze hypoteční kalkulačku, ale veškeré služby, které nabízíme. Chceme pracovat na dalších specializacích – nejnovějším přírůstkem je divize pojištění sportovců a divize firemních obchodů. Plánujeme také pracovat na naší značce pomocí nejrůznějších školení a kurz. A to jak pro veřejnost, tak ve firmách formou finančních center.

    Zdroj: http://poradci-sobe.cz/hypote­ky/hypoguru-vojtech-pstross-specializace-je-ta-spravna-cesta/

    Odpovědět

  • znalec

    25 května, 2015

    Děti, učte se jako pan Pštross. Košile si podle něj nevybírejte, nosí zásadně modely „Kolotoč / Michal David“.

    Odpovědět