Neděle 17. listopadu. Svátek má Mahuléna.

Banky se chystají využít data o klientech a nabízet domy či auta

Banky 17.09.2014 | 10:07 0 Komentářů

Každá banka má dostatek informací o tom, jak klient nakupuje, a jsou tak schopné pro něj najít optimální řešení. „Nasadit takovou službu nám netrvá déle než půl až tři čtvrtě roku,“ říká šéf IT oddělení ČSOB Radek Hájek.

Dvě největší banky v tuzemsku se chystají rozšířit své služby. Česká spořitelna a ČSOB plánují využít nejnovějších technologií v kombinaci s rozsáhlými daty o klientech. Jednou z novinek bude například to, že banky budou svým zákazníkům radit, kde seženou věci, které často kupují, výhodněji.

Tyto nové nebankovní služby by se na trhu mohly objevit již příští rok. „Banky se například stanou prostředníky, poradci či prodejci lístků, nemovitostí nebo aut, ale mohou také pomoci při různých nepříznivých životních situacích,“ říká šéf IT oddělení ČSOB Radek Hájek

Zdroj: iHNed.cz

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna.