CZK/€ 25.090 -0,22%

CZK/$ 23.448 -0,02%

CZK/£ 29.338 -0,27%

CZK/CHF 25.714 +0,09%

25. 01. 2017

0 komentářů

Na Fundlift vstupuje Brunio, výrobce super-premium vařených produktů pro domácí mazlíčky

 


 

Projekt Brunio vznikl počátkem roku 2014 a stojí za ním společnost Health4Dog a.s., založená podnikatelkou Petrou Stoklasovou. Brunio je prémiové vařené krmivo pro psy vyráběné z čerstvých surovin od lokálních dodavatelů, vyvinuté pod dozorem veterinárních výživových poradců.

„K založení Brunio mě inspirovala prosperující společnost v oboru krmiva pro psy, které jsem si všimla během svého pobytu v USA, a přišlo mi logické podobný koncept přinést do České republiky. Kvalitní strava pro psy má prokazatelně pozitivní vliv na zdraví psů, s dosavadními možnostmi na Českém trhu jsem nebyla spokojena,“ uvedla Petra Stoklasová, zakladatelka projektu.

Výroba krmiva a poskytování služeb určených domácím mazlíčkům představuje v západním světě rychle rostoucí průmyslový segment. Vysokou poptávku zaznamenává zejména kategorie prémiových a super-premiových produktů.

Součástí konceptu Brunio je pravidelný rozvoz krmiva ke koncovým spotřebitelům, kteří se nemusí dále spoléhat na kurýrní nebo poštovní služby.  V případě, že by jídlo psovi nechutnalo, Brunio do tří dnů od převzetí vrátí zákazníkovi peníze a pro zbylé zásoby si přijede.

„Spotřeba čerstvé a vařené stravy pro psy ve vyspělých ekonomikách světa významně roste tak, jak se mění soudobé demografické trendy. Mnoho zákazníků s velkou kupní silou, ať již starších nebo naopak millenials, kteří odkládají rozhodnutí založit rodinu, vynakládá na domácí mazlíčky stále rostoucí objemy peněžních prostředků, především v oblasti premium a super-premium produktů. Jsme přesvědčeni, že Brunio, jako jedna z prvních značek ve střední Evropě, která se v tomto segmentu profiluje, významně poroste,“ uvedla Andrea Lauren, zakladatelka Fundlift.

REKLAMA

Prostředky získané z emise plánuje firma využít na marketingovou kampaň, akvizici nových klientů a rozšíření nabídky produktů. Strategickým cílem je vybudování tzv. „lovebrandu“ se stálou základnou pravidelných odběratelů.

Tisková zpráva: Fundlift

Loading

Vstoupit do diskuze 0 komentářů

Zdroj a více informací: CII750.cz

 


Související články

Vyplatí se prodávat akcie v květnu podle známého přísloví?

‘Sell in May and go away’ je jedno z nejznámějších přísloví ve finančním světě a podle analýzy investiční platformy eToro je toto rčení dobře podloženo historickými údaji. Společnost prozkoumala měsíční výnosy cen 15 největších světových akciových indexů za posledních 50 let, aby otestovala, zda se akcie v […]

Text: Redakce

Foto: Shutterstock

02. 05. 2024

Diverzifikaci portfolia pomocí FX. Proč a jak na to?

Nejdůležitější investiční strategií je diverzifikace. Devizové prostředky (FX) jsou sice v tomto ohledu často podceňovány, mohou však pomoci zvýšit stabilitu portfolia i rizikově vážené výnosy. FX mohou prohloubit diverzifikaci tím, že sníží přílišnou expozici vůči domácí měně, umožní správu závazků v cizích měnách, budou generovat pasivní příjem, případně nabídnou […]

Text: Redakce

Foto: Shutterstock

30. 04. 2024

Rozdělený dluhopisový trh

Akcie a dluhopisy vykázaly v roce 2022 po delší době shodný vývoj, když společně zaznamenaly výraznější propady. Stejný směr nalezly obě třídy aktiv i v roce 2023, ale tentokrát udělaly investorům radost a shodně přinesly výrazné kladné zhodnocení. Co se týká letošního vývoje, dostál vzájemný vztah mezi akciemi a […]

Text: Redakce

Foto: Shutterstock

26. 04. 2024


Diskuze k článku

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna, vyžadované informace jsou označeny hvězdičkou.

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *