Úterý 28. září. Svátek má Václav.

Na Fundlift vstupuje Brunio, výrobce super-premium vařených produktů pro domácí mazlíčky

Investice 25.01.2017 | 16:21 0 Komentářů

Na Fundlift míří Brunio, jedna z prvních českých značek etablujících se v globálně rychle rostoucím segmentu super-premium produktů pro domácí mazlíčky. Do 4letých konvertibilních certifikátů mohou investoři na investiční platformě Fundlift investovat od úterý 24. ledna za atraktivní úrok 10 % ročně. 

Projekt Brunio vznikl počátkem roku 2014 a stojí za ním společnost Health4Dog a.s., založená podnikatelkou Petrou Stoklasovou. Brunio je prémiové vařené krmivo pro psy vyráběné z čerstvých surovin od lokálních dodavatelů, vyvinuté pod dozorem veterinárních výživových poradců.

„K založení Brunio mě inspirovala prosperující společnost v oboru krmiva pro psy, které jsem si všimla během svého pobytu v USA, a přišlo mi logické podobný koncept přinést do České republiky. Kvalitní strava pro psy má prokazatelně pozitivní vliv na zdraví psů, s dosavadními možnostmi na Českém trhu jsem nebyla spokojena,“ uvedla Petra Stoklasová, zakladatelka projektu.

Výroba krmiva a poskytování služeb určených domácím mazlíčkům představuje v západním světě rychle rostoucí průmyslový segment. Vysokou poptávku zaznamenává zejména kategorie prémiových a super-premiových produktů.

Součástí konceptu Brunio je pravidelný rozvoz krmiva ke koncovým spotřebitelům, kteří se nemusí dále spoléhat na kurýrní nebo poštovní služby.  V případě, že by jídlo psovi nechutnalo, Brunio do tří dnů od převzetí vrátí zákazníkovi peníze a pro zbylé zásoby si přijede.

„Spotřeba čerstvé a vařené stravy pro psy ve vyspělých ekonomikách světa významně roste tak, jak se mění soudobé demografické trendy. Mnoho zákazníků s velkou kupní silou, ať již starších nebo naopak millenials, kteří odkládají rozhodnutí založit rodinu, vynakládá na domácí mazlíčky stále rostoucí objemy peněžních prostředků, především v oblasti premium a super-premium produktů. Jsme přesvědčeni, že Brunio, jako jedna z prvních značek ve střední Evropě, která se v tomto segmentu profiluje, významně poroste,“ uvedla Andrea Lauren, zakladatelka Fundlift.

Prostředky získané z emise plánuje firma využít na marketingovou kampaň, akvizici nových klientů a rozšíření nabídky produktů. Strategickým cílem je vybudování tzv. „lovebrandu“ se stálou základnou pravidelných odběratelů.

Tisková zpráva: Fundlift

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna.