13. 11. 2015
Subjekty:
Banka roku 2015: ČSOB nabízí nejlepší služby pro privátní klientelu a handicapované občany
ČSOB Private Banking si dlouhodobě udržuje pozici jedničky českého privátního bankovnictví. „Primárním měřítkem úspěchu pro nás bude vždy přetrvávající spokojenost, podpora a důvěra ze strany klientů. Věříme, že získané ocenění je zhmotněním těchto vlastností, a o to více si ho vážíme a je pro nás impulsem pro naši další práci. Jsme rádi, že se v letošním roce podařilo pro ty nejmovitější klienty spustit službu Wealth Office, která posouvá privátní bankovnictví do další dimenze. I v nadcházejícím období tak před námi stojí spousta zajímavých úkolů a budeme rozhodně dělat maximum pro jejich naplnění a pro rozvoj vzájemné spolupráce s klienty,“ říká Martin Kosobud, výkonný ředitel ČSOB Private Banking.
Kategorie Banka bez bariér je podporována nadací Konto Bariéry a ČSOB byla vybrána handicapovanými spoluobčany ze všech krajů České republiky jako nejpřístupnější banka pro handicapované klienty.
„Jsme velmi rádi, že se nám opět podařilo zvítězit v této prestižní anketě, ve které hlasují přímo lidé se zdravotním postižením. Každý rok se snažíme zlepšovat podmínky pro zdravotně znevýhodněné klienty a toto ocenění nám říká, že odvádíme dobrou práci. Mezi naše speciální služby patří například vybavení většiny bankomatů aplikací pro nevidomé, plně nebo alespoň zčásti bezbariérový přístup na 80 % našich poboček nebo on-line přepis komunikace pro neslyšící, tzv. e-Scribe, který nabízíme v Era finančních centrech a na vybraných přepážkách České pošty v jižních Čechách,“ říká Alena Králíková, manažerka společenské odpovědnosti ČSOB.
ČSOB se dále umístila na třetím místě v kategoriích Nejdůvěryhodnější banka roku a Pojišťovna roku.