„Novou kampaní se snažíme nejen významně zaměřit na mladou cílovou skupinu, která je pro nás atraktivní, ale chceme také ukázat, že penzijní spoření je opravdu jednoduchý produkt, který nezavazuje a zřídit si ho může v podstatě kdokoliv,“ sdělila nová šéfka ČSOB Penzijní společnosti Marie Zemanová.
Kampaň bude k vidění zejména v Praze a ve velkých českých městech prostřednictvím CLV, plakátů ve fitness klubech, multikinech a také na vysokých školách, městské hromadné dopravě a v obchodních centrechformouvideo spotů. Online část kampaně bude prezentována prostřednictvím bannerů.
„Komunikační kanály kampaně byly vybrány s ohledem na cílovou skupinu 18 – 30 let, záměrně jsme šli komunikační cestou, kterou využívají mladí lidé,“ dodala Marie Zemanová.
Kampaň byla vytvořena přímo marketingovým útvarem ČSOB Penzijní společnosti. Zajímavostí je, že tato kampaň je již v novém vizuálu ČSOB, který banka začala využívat na konci srpna.