CZK/€ 25.235 -0,36%

CZK/$ 23.713 -0,23%

CZK/£ 29.534 -0,43%

CZK/CHF 25.979 -0,25%

23. 09. 2015

0 komentářů

Subjekty:

ČSOB Penzijní společnost míří dynamicky na mladé

 


 

„Novou kampaní se snažíme nejen významně zaměřit na mladou cílovou skupinu, která je pro nás atraktivní, ale chceme také ukázat, že penzijní spoření je opravdu jednoduchý produkt, který nezavazuje a zřídit si ho může v podstatě kdokoliv,“ sdělila nová šéfka ČSOB Penzijní společnosti Marie Zemanová.

Kampaň bude k vidění zejména v Praze a ve velkých českých městech prostřednictvím CLV, plakátů ve fitness klubech, multikinech a také na vysokých školách, městské hromadné dopravě a v obchodních centrechformouvideo spotů. Online část kampaně bude prezentována prostřednictvím bannerů.

„Komunikační kanály kampaně byly vybrány s ohledem na cílovou skupinu 18 – 30 let, záměrně jsme šli komunikační cestou, kterou využívají mladí lidé,“ dodala Marie Zemanová.

Kampaň byla vytvořena přímo marketingovým útvarem ČSOB Penzijní společnosti. Zajímavostí je, že tato kampaň je již v novém vizuálu ČSOB, který banka začala využívat na konci srpna.

Loading

Vstoupit do diskuze 0 komentářů

Zdroj a více informací: CII750.cz


Související články

Adam Leščišin: Opencard je prý předražená… ale vůči čemu?

Praha tvrdí, že se s eMoney Services nedá jednat. EMS naopak vidí v jednáních určitý posun. „Jednání rozhodně nejsou jednoduchá, a to z mého pohledu zejména proto, že jsou zatížena minulostí projektu a politizací problémů spojených s Opencard. Za poslední 3 měsíce se nicméně podařilo z mého pohledu dosáhnout určitého pokroku,“ říká Adam Leščišin, generální ředitel EMONEY GROUP pro region Střední a Východní Evropa.

Text: Petr Zámečník

17. 09. 2014


Diskuze k článku

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna, vyžadované informace jsou označeny hvězdičkou.

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *