27. 01. 2015
Subjekty:
Pojišťovna České spořitelny spustila nový web – více orientovaný na klienty
„Webové stránky získaly svěží design a lépe odpovídají potřebám stávajících klientů i zájemců o pojištění,“ shrnuje hlavní změny Světla Košková, vedoucí oddělení marketingu a PR Pojišťovny České spořitelny. „Web klienty dovede ke správnému formuláři pro nahlášení pojistné události nebo jim umožní aktivovat pojištění rizikových rekreačních sportů. Zájemci o pojištění si mohou nastavit pojistku podle své aktuální životní situace: Kalkulátor jim na míru spočítá pojistné podle toho, jestli chtějí zabezpečit celou rodinu, pojistit děti, sportují nebo mají hypotéku.“
Nejdůležitější změny:
-
Orientace na klienta – lze aktivovat rizikové rekreační sporty, podívat se na platební údaje a výši pojistného, přehlednější je sekce Hlášení pojistné události s interaktivními formuláři
-
Vyhledávání kontaktních míst s využitím polohy návštěvníka
-
Nová kalkulačka životního pojištění – naviguje návštěvníka přes jeho potřeby, více se zaměřuje na zajištění vážných rizik
REKLAMA
-
Přehlednější webové stránky – nový design, jednodušší orientace, stručnější texty, vylepšené vyhledávání podle klíčových slov
Na vzniku nových webových stránek se podílely společnosti MULTIMA a.s. MULTIMA a.s. MULTIMA a.s.a Don’t Panic s.r.o. Podívejte se na výsledek na www.flexi.cz.