Fanoušci na webu sbírali body za každodenní aktivity, přitom získávali zajímavé informace z olympijského dění v Soči a měli rovněž možnost sledovat, jak úspěchy českých sportovců prožívají ostatní fanoušci. Do soutěže na www.fanouskiada.cz se zaregistrovalo a aktivně zapojilo téměř 70 tisíc fanoušků. Samotnou webovou stránku pak shlédlo přes 200 tisíc unikátních návštěvníků. Fanoušci nahrávali fotky, vytvářeli videa, odpovídali na kvízy, vkládali statusy a příspěvky, v přepočtu celkově strávili na webu téměř 5 let. Kromě hlavních výher v podobě zlatých medailí rozdělovala Česká spořitelna nejlepším fanouškům oblečení produkty z oficiální olympijské kolekce Alpine Pro, v týdenních soutěžích pak domácí kino s LCD televizí, tablety či herní konzole.
Osobní účet a kreditní karta zdarma
Fanouškiádu provázela také produktová kampaň se speciální nabídkou. Ještě do 28. února 2014 Česká spořitelna nabízí zdarma založení osobního účtu a jeho vedení na rok zdarma, plus debetní kartu Visa ve speciálním designu. Navíc za každou medaili, kterou získají naši sportovci, Česká spořitelna slíbila přidat další měsíce užívání karty a účtu zdarma (za každou zlatou tři měsíce, za stříbrnou dva měsíce a za bronzovou měsíc). Naši olympionici získali celkem rekordních 8 medailí, dvě zlaté, čtyři stříbrné a dvě bronzové. To je v přepočtu dohromady 16 měsíců, o které Spořitelna bude prodlužovat vedení účtu a kreditní karty zdarma.
iBOD
Program ČS Partner přinesl klientům u vybraných obchodníků mnoho slev a bonusový program iBOD 5× více věrnostních bodů. Stačilo v průběhu olympiády zaplatit kartou ČS v den, kdy naši sportovci získali medaili a Česká spořitelna věrnostní body za ten den automaticky znásobila. Zaregistrovaným fanouškům Českého olympijského týmu na portálu www.fanouskiada.cz, kteří se zapojili do tipovací soutěže, pak Spořitelna rozdělila jeden milion ibodů navíc.