Daniel Šturm za šest let působení v pozici ředitele marketingu výrazným a pozitivním způsobem ovlivnil vnější vnímáni České spořitelny. Navíc má lví zásluhu na úspěšném zavedení značek Erste Premier a Erste Corporate Banking.
![]()
Daniel Šturm za šest let působení v pozici ředitele marketingu výrazným a pozitivním způsobem ovlivnil vnější vnímáni České spořitelny. Navíc má lví zásluhu na úspěšném zavedení značek Erste Premier a Erste Corporate Banking.
![]()
Související články
Jak vypadá takový marketingový mix? Nejvíc je vidět cena. A tzv. baťovské ceny se dostaly i do vtipu, ve kterém muž a jeho žena společně nakupují. Procházejí supermarketem a muže zaujme krabice s pivem, kterou vloží do vozíku. „Co to děláš?“ ptá se ho žena. „Jsou v […]
Text: Radovan Novotný
20. 11. 2019
Spořicí účet se považuje za jeden z nejbezpečnější produktů, u nějž můžeme očekávat alespoň nějaký výnos. Pro mnohé banky je spořicí účet zajímavým marketingovým nástrojem, který má za úlohu přilákat potenciální klienty. Pro klienty jde pak spíše o nejlepší ze špatných možností, než o způsob, jak uchovat hodnotu peněz.
Text: Daniel Kuchta
18. 04. 2013